آخرین نطق ۱۶ ساله حداد عادل

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۷:۱۴
کد خبر: ۴۰۵۶۹۷
آخرین نطق ۱۶ ساله حداد عادل
غلامعلی حداد عادل امروز در صحن علنی مجلس بعد از 4 دوره نمایندگی آخرین نطق خود را ایراد کرد.

به  گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، رییس مجلس هفتم در نطق خود اظهار د اشت: انتخابات مجلس دهم با پیروزی اصولگرایان در بعضی شهرها و اصلاح طلبان در بعضی از شهرهای دیگر از جمله تهران به پایان رسید و مجلس دهم کار خود را از چند روز دیگر آغاز می کند.

وی ادامه داد: اصولگرایان اگرچه به مجلس راه پیدا نکردند، اما به انتخابات اعتراض نکردند و اگر اعتراضی داشتند از طریق مراجع قانونی دنبال کردند. انتخابات مانند مسابقه ورزشی است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می شود اما آنچه مهم است ورزش است. در میدان سیاست نیز آنچه مهم است مردم سالاری است.

وی همچنین اظهار داشت: ما در ایران با حضراتی روبرو هستیم که هرگاه انتخابات را به ضرر خود ببینند دم از ظالم بودن آن می زنند اما هرگاه نتیجه به نفع آنها باشد مدعی سالم بودن می شوند.

حداد عادل همچنین افزود: اصلاح طلبان با شعار امید وارد انتخابات شدند و منظور آنها گشایش های حاصل از برجام بود. اما از منظور آمریکایی ها سخنی به میان نیامد و بعد با خلف وعده ها مشخص شد منظور آنها از برد چه بوده منظور آنها از برد نفوذ در ایران بوده است. آنها فکر می کنند برجام پل نفوذ و ورود و دخالت به ایران است و در برجام هر کس به آمریکایی ها اعتماد کرد ناامید می شود.

وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان در مجلس دهم اگر بخواهند به حاشیه سازی ها بپردازند و فضای مجلس را به فضای جنجال و درگیری لفظی تبدیل کنند، مردم را ناامید خواهند کرد اما اگر بخواهند برای مشکلات مردم راه حل منطقی پیدا کنند مطمئن باشند حمایت اصولگرایان را نیز دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ابراز داشت: مجلس دهم باید برای به راه اندازی واحدهای تولید شده و اصلاح نظام بانکی و مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با پرداخت های 70-80 میلیونی اقدام و عمل کنند. چنین رویکردی می تواند اصولگرا و اصلاح طلب را دوشادوش یکدیگر به حرکت درآورد.

آخرین نطق حداد عادل در حالی این صحبت ها را به زبان آورد که هیچ ارزیابی از عملکرد اصولگرایان در طول سه مجلس گذشته بیان نکرد. گفتنی است با پایان یافتن نطق حداد عادل نمایندگانی از جمله کریمی قدوسی، علی طاهری، دهقان، سلیمی، آقا تهرانی، زارعی و حسین طلا برای تشکر به گرد او جمع شدند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز