ظریف:

بیانیه نشست امروز وین تکرار حرف‌های گذشته بود

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۰:۳۶
کد خبر: ۴۰۶۳۶۸
بیانیه نشست امروز وین تکرار حرف‌های گذشته بود
وزیرخارجه ایران پس از پایان نشست بین المللی سوریه گفت: نشست امروز در واقع یک بیانیه ای دارد که تکرار حرف هایی که قبلا زده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از صدا و سیما، محمد جواد ظریف پس از پایان این نشست چند ساعته اظهار داشت : مهم از نظر ما این است بازیگرانی که در این نشست حضور داشتند که خوب تعدادی از انها از گروههای ترویستی حمایت می کنند به این قناعت برسند که راه حل نظامی در سوریه وجود ندارد و حمایت از گروههای تروریستی خطری هست که همه را تهدید  می کند  و بیش از همه خود این کشورها را تهدید می کند.

ظریف گفت : بحث هایی در این زمینه صورت گرفت و ما مجددا نظر خود را راجع به ضرورت پیدا کردن راه حل سیاسی مطرح کردیم، اما بیشتر جلسه در واقع به ارایه دیدگاه های  کلی گذشت و قرار شد از این به بعد اگر  جلسه ای بود بیشتر به موضوعات  ماهوی بپردازیم.
 
وزیر خارجه کشورمان در ادامه این گفت وگو افزود: وضعیت انسانی بخصوص در  کفریا بصورت  جدی مطرح شد و همه توافق کردند که باید اقدامات لازم برای کمک رسانی انجام بدهند.

ظریف در پایان افزود: بحث مربوط به ضرورت حفظ آتش بس و ضرورت جدا شدن گروههایی که همراه ترورسیت ها اتش بس را نقض می کنندو بحث هایی از این قبیل در این جلسه مطرح شد  و یک گوشه هایی از انچه که  مطرح شده است در بیانیه نیز آمده و همانطور که گفتم تکراری از مواضع قبلی است و ضرورت دارد که ان اراده سیاسی لازم برای راه حل  و یافتن راه حل سیاسی و کنار گذاشتن راه حل نظامی   و حمایت از تروریست ها پیدا شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز