استاندار قم در نشست صمیمی با جوانان:

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم همراهی همه است/ ترغیب جامعه به هم‌گرایی و ‌روحیه امید مستلزم هم‌یاری جوانان است

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۰:۲۴
کد خبر: ۴۰۷۱۵۴
تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم همراهی همه است/  ترغیب جامعه به هم‌گرایی و ‌روحیه امید مستلزم هم‌یاری جوانان است
استاندار قم در دیدار با جوانان برگزیده استان قم به مناسبت هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم همراهی همه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با هماهنگی صورت گرفته توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، جوانان برگزیده قم عصر امروز به مناسبت هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) پیرامون مسائل جوانان با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند و در این دیدار مسائل مختلف پیرامون موضوع جوانان و نقش‌ آنها در جامعه مطرح شد.

 نشست صمیمی جوانان منتخب و برگزیده استان قم با سیدمهدی صادقی استاندار قم به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامیداشت هفته جوان در استانداری قم برگزار شد و سیدمهدی صادقی در این نشست با تبریک روز جوان و تاکید بر اهمیت نقش جوانان در توسعه جامعه، اظهار کرد: حضور در جمع جوانان و برگزاری چنین جلساتی باعث شور و نشاط و انتقال انرژی مثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از دیدار با جوانان بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای این قشر جامعه در یک فضای صمیمی است، بیان کرد: این‌گونه جلسات با محوریت ارتباط و تعامل بیشتر با جوانان هم‌استانی و انتقال مشکلات امور جوانان قطعا مثمر ثمر است و دغدغه‌های جوانان را به مسئولین منتقل می‌کند.

استاندار قم اینگونه نشست‌ها را زمینه‌ساز درک متقابل مسائل و مشکلات پیش‌روی جوانان در فضای صمیمی با گفت‌و‌گوی دو طرفه دانست و با تاکید بر داشتن نگاه ملی و خردمندانه به موضوع جوانان، تصریح کرد: هماهنگی، ‌همدلی، هم‌نوایی و هم‌افزایی در بسیاری از اوقات کارها را بهتر پیش خواهد برد.

وی تصریح کرد: بهتر است ملی فکر کنیم و از بخشی فکر و عمل کردن پرهیز شود، نگاه خردمندانه آن است که ملی نگاه کرد، ضمن اینکه داشتن صداقت موجب کسب نتایج خوب خواهد بود.

صادقی در ادامه با طرح این موضوع که معتقدیم شما جوانان آینده‌سازان این مملکت هستید، ابراز کرد: صداقت اگر پیش‌روی همه‌ کارها قرار بگیرد، همچنین نگاه همه‌جانبه را در تمامی امور حاکم کنیم و زنجیره‌ نیازها خوب دیده شود، مطمئنا نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع جوانان برگزیده و منتخب استان قم بر ضرورت نقدپذیری مدیران تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت نقدپذیری در بین مدیران دستگاه‌های حاکمیتی بالا برود، قرار است نقدهایی که گفته می‌شود در راستای بهبود و اصلاح امور باشد و برای محقق شدن این امر باید به شکل مستمر و کارشناسانه اعمال شود.

استاندار قم در دیدار با جوانان بر ترویج روحیه امید و تعامل در کشور تاکید کرد و با ارزیابی مثبت از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در استان قم، اضافه کرد: باید هم‌گرایی، ‌روحیه امید و روحیه تعامل در کشور ترغیب شود ولی تحقق این امر به هم‌یاری شما جوانان آگاه نیاز دارد.

صادقی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی همراهی همه را می‌طلبد، عنوان کرد:: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم همراهی همه است و جوانان در بندهای 24گانه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی جایگاه‌شان را ببینند و با انگیزه و باور لازم این مسیر را دنبال کنند تا این نگاه به مردم عزیز نیز منتقل شود.

نظر شما