آیت الله هاشمی با صدور پیامی؛

نام آیـت‌الله فـاضل هـرندی در تاریخ معاصر ایران جاودان است

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۲:۲۸
کد خبر: ۴۰۷۴۹۶
نام آیـت‌الله فـاضل هـرندی در تاریخ معاصر ایران جاودان است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نام آیت‌‌الله هرندی را به دلیل نقش ارزنده‌ای که ایشان در انقلاب اسلامی داشت، در تاریخ معاصر ایران جاودان دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به اولین مراسـم نکـوداشت آیـت‌الله محـی‌الدیـن فـاضل هـرندی(ره)، برگزاری مراسم نکوداشت برای شخصیت‌های فرزانه و دانشمند را مخصوصاً کسانی که عمر شریف خود را صرف اشاعه‌ی تعالیم مکتب اهل بیت(ع) کرده‌اند، ترویج فرهنگ اصیل اسلام و تشیّع برای آشنایی نسل‌ جوان با آن معارف آسمانی دانست.

این مراسم با شرکت بیش از 2 هزار نفر در بیت الحسین شهر هرند و با سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری برگزار گردید. متن پیام که توسط آقای محمد علی جعفری، رئیس شورای اسلامی شهر هرند قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری مراسم نکوداشت برای شخصیت‌های فرزانه و دانشمند، مخصوصاً کسانی که عمر شریف خود را صرف اشاعه‌ی تعالیم مکتب اهل بیت(ع) کرده‌اند، ترویج فرهنگ اصیل اسلام و تشیّع برای آشنایی نسل‌ جوان با آن معارف آسمانی است.

وقتی شنیدم مسئولان شهرستان‌ هرند در استان اصفهان برای گرامیداشت یاد و نام آیت‌الله محی‌الدین فاضل هرندی مراسم گرفته‌اند، خوشحال شدم و به یاد خاطرات فراوان با ایشان در حوزه‌ی علمیه قم و به خصوص در سال‌های مبارزه افتادم که البته به خاطر نقش ارزنده‌ای که در دفاع از مرجعیت امام(ره) و گسترش مبارزه در سراسر کشور داشتند، بارها به زندان افتادند که این رسم مبارزین روزگار است.

حضور فعال آیت‌‌الله هرندی در کمیته‌ی استقبال از امام(ره) و نقش ارزنده‌ای که برای حلّ مسأله کردستان در نخستین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب داشت و آثار نوشتاری ایشان به همراه مسئولیت‌های متعددی که در تمام سال‌های انقلاب اسلامی، به خصوص در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشته، نامشان را در تاریخ معاصر ایران جاودان کرده‌ است.

اینجانب ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این همایش، امیدوارم فرزندان ایشان برای بازنشر آثارشان بکوشند که برای طلبه‌ها و علمای حوزه‌ی علمیه قم ارزشمند خواهد بود.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز