علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران :

باید بحث اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰:۲۸
کد خبر: ۴۰۷۵۱۳
باید بحث اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی شود
اقتصاد مقاومتی نیازمند پیوست فرهنگی است وباید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با استفاده از همه ظرفیت‌ها فرهنگ‌سازی کنیم

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ،علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی  در جمع اصحاب رسانه بااشاره به  وابستگی وضعیت معیشتی مردم لرستان به کشاورزی گفت : با توجه به اینکه کار مردم لرستان اصولاً کشاورزی است و لرستان جزو چند استان پر آب ایران محسوب می شودمی‌توان در بعد کشاورزی با استفاده از روش‌های مکانیزه  جدا از مسئله صنعت  به اقتصاد مقاومتی کمک کرد.

بروجردی درخصوص بحث اقتصاد مقاومتی نیز بیان داشت:  اقتصاد مقاومتی نیازمند پیوست فرهنگی است وباید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با استفاده از همه ظرفیت‌ها فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم از مجموعه توانمندی‌های ملی خود در عرصه صنعت توریسم، فرصت‌های قابل‌توجهی برای استان به دست آوریم.

این نماینده با اشاره به فعالیت های زیست محیطی در زمینه نجات جنگلهای بلوط لرستان تصریح کرد:با توجه به کار خوبی که در زمینهٔ بلوط در لرستان انجام گرفت، انگیزه در مجلس دهم بیشتر می‌شود تا بتوانیم این ثروت عظیم استان را حفظ کنیم .

علاءالدین بروجردی با ابراز امیدواری از فضای جدید در مجلس دهم نیز، گفت:امیدواریم فضای حمایتی در مجلس دهم بیشتر از مجلس نهم باشد تا بتوانیم به‌ عنوان نمایندگان لرستان نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

 

 

 

 

نظر شما