پس از پایان نشست ١٦٩ اوپک و در وین

مدیرعامل بخش خاورمیانه توتال به دیدار زنگنه آمد

۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۱۲۷۱۷
مدیرعامل بخش خاورمیانه توتال به دیدار زنگنه آمد
وزیر نفت ایران در محل اقامت خود در شهر وین پس از پایان نشست ١٦٩ اوپک با مدیرعامل بخش خاورمیانه شرکت فرانسوی توتال دیدار و گفتگو کرد.

استفان میشل، مدیرعامل بخش خاورمیانه شرکت فرانسوی توتال پس از پایان صد و شصت و نهمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، برای گفتگو درباره همکاریهای ایران با این شرکت به محل اقامت بیژن زنگنه، وزیر نفت آمد.

وزیر نفت پس از دیدار با این مقام شرکت توتال از مذاکره با این شرکت فرانسوی درباره سرمایه گذاری در میدان آزادگان جنوبی خبرداد.

در جریان سفر بهمن ماه سال ١٣٩٤ دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به پاریس، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و یکی از مدیران ارشد شرکت فرانسوی توتال روز هشتم بهمن ماه پارسال در حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه یادداشت تفاهم امضا کردند؛ پاتریک پویان، مدیرعامل توتال و بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران نیز در این مراسم حاضر بودند.

وزیران نفت ١٣ عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پس از پایان نشست امروز (پنجشنبه، ١٣ خردادماه) پشت درهای بسته این سازمان تصمیمی برای سقف تولید این سازمان نگرفتند.

اعضای اوپک امروز سرانجام پس از چند سال بن بست، برای انتخاب دبیرکل جدید این سازمان، محمد بارکیندو، کاندیدای نیجریه را با اجماع به عنوان دبیرکل جدید این سازمان برگزیدند.

 

نظر شما