در ٢ ماه نخست امسال محقق شد

فروش ٢٢ میلیارد ریال سوخت در جایگاه مرزی پرویزخان کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۶:۱۰
کد خبر: ۴۱۳۲۲۷
فروش ٢٢ میلیارد ریال سوخت در جایگاه مرزی پرویزخان کرمانشاه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از فروش ۲۲ میلیارد ریال سوخت به شیوه باک پر(فول باک) در مرز پرویزخان کرمانشاه در دو ماه نخست امسال خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در بازه زمانی یادشده از محل فروش سوخت در این مرز ٢٢ میلیارد و ٥٢٧ میلیون و ٦٣٢ هزار و ٩٣١ ریال درآمد زایی شده است.

وی ادامه داد: فروش سوخت به شیوه باک پر در دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال حدود چهار میلیون لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از ثبت بیش از هشت میلیارد ریال خرده فروشی نفت گاز از مرز پرویزخان در این بازه زمانی خبرداد.

وی درباره خرده فروشی نفت گاز به نرخ تعادلی (١١ هزار ریال) از جایگاههای سیار شماره ١ و ٢ پرویزخان گفت: میزان فروش این فرآورده در دو ماه نخست امسال، ٧٤١ هزار و ٨١٠ لیتر معادل هفت میلیارد و ٨٦٣ میلیون و ٧٣٩ هزار ریال بوده است.

به گفته هاشمی، این رقم در مدت مشابه پارسال چهار میلیارد و ٧٠٤ میلیون و ١٠٥ هزار ریال معادل ٣٧٠ هزار و ٦٥١ لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف سی ان جی در استان کرمانشاه اظهار کرد: مصرف سی ان جی استان کرمانشاه در دو ماه نخست امسال با ١٢ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال به ٤٠ میلیون و ٥٦٨ هزار و ٢٥٦ مترمکعب رسید.

وی اعلام کرد: در بازه زمانی یادشده با مصرف این میزان سی ان جی، معادل ٤٠ میلیون و ٥٧٠ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

هاشمی با بیان این که استان کرمانشاه هم اکنون ٦٩ جایگاه فعال سی ان جی دارد، تصریح کرد: فراوانی جایگاههای سی ان جی در استان نسبت به استانهای همجوار از جمله دلایل استقبال مردم از این سوخت پاک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز