سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه فاش کرد؛

مرزهای ترکیه همچنان محل عبور تروریست‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۲:۴۵
کد خبر: ۴۱۵۷۱۱
مرزهای ترکیه همچنان محل عبور تروریست‌ها
روسیه از رصد انتقال کامیونهای بزرگ حامل سلاح و عبور بیش از 200 تروریست مسلح از مرزهای ترکیه به ادلب سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از رصد انتقال کامیون های بزرگ حامل سلاح و تجهیزات نظامی و عبور بیش از 200 تروریست مسلح از مرزهای ترکیه به خاک سوریه و الحاق به جبهه تروریستی النصره  نزدیک ادلب خبر داد.

ماریا زاخارووا  در کنفرانسی مطبوعاتی با اشاره به کشته شدن حدود 100 غیر نظامی در منطقه شیخ مقصود در حملات جبهه تروریستی النصره هشدار داد گروه های تروریستی جبهه النصره و احرار الشام به حملات خود به مواضع ارتش سوریه در شمال و جنوب حلب ادامه می دهند و در تلاشند این شهر را محاصره کنند.
 
وی اعلام کرد آتش بس در سوریه با وجود ادامه حملات تروریست ها به ویژه در منطقه حلب و اطراف آن همچنان پایدار است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه فاش کرد گزارشهای خبری نشان می دهد حدود دو هزار تروریست زیر نظر مستشاران نظامی ترکیه در حمله به حلب شرکت دارند. 
 
ماریا زاخارووا در کنفرانس خبری هفتگی خود افزود: نظام« توقف اقدامات جنگی در سوریه» با وجود ادامه اقدامات تحریک آمیز تروریست ها به ویژه در حلب و حومه آن همچنان به قوت خود باقی است.
 
وی افزود: هدف از این اقدامات به شکست کشاندن «توقف اقدامات جنگی» است که از اواخر فوریه گذشته به اجرا گذاشته شده است.
 
زاخارووا ازسرگیری هماهنگی بین آژانس های امدادرسانی وابسته به سازمان ملل متحد و نظامیان روسی و نیز نمایندگان دولت سوریه را برای کمک رسانی به افراد مستحق تأیید کرد.
 
این مقام روس در عین حال فاش کرد برای فرستادن پانزده کاروان سازمان ملل حامل کمکهای بشردوستانه برای شهرهای مختلف سوریه هماهنگی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز