پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف فلوجه

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۳:۱۸
کد خبر: ۴۱۷۱۶۶
پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف فلوجه
پیشروی نیروهای عراقی در منطقه حی الشهدا در شهر فلوجه ادامه داشته و درگیری هایی نیز در پل الموظفین در شرق فلوجه آغاز شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف شهر فلوجه ادامه دارد. 

در شرایط کنونی، پیشروی نیروهای عراقی در منطقه حی الشهدا در شهر فلوجه ادامه دارد. نیروهای عراقی وارد جنگ خیابانی در این منطقه شده اند. در این منطقه نیروهای پلیس استان الانبار و شماری از نیروهای ارتش عراق حضور دارند. نیروهای ارتش عراق در سه محور عملیات فلوجه به عنوان نیروی پشتیبانی نیروهای وارد شده به فلوجه حضور دارند. به نظر می رسد در عملیات ورود به این شهر تغییراتی ایجاد شده است.

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم به صورت مستقیم وارد این شهر شده اند، مواضع خود را در نقاط آزاد شده تثبیت می کنند و در عملیات پاکسازی حضور دارند. نیروهای عراقی به تلاش های خود برای پایان دادن به درگیری ها در منطقه حی الشهدا ادامه می دهند و به ورودی مناطق نزال و الصناعیه نزدیک شده اند. به نظر می رسد نیروهای عراقی ترجیح می دهند وارد منطقه نزال شوند چرا که به مرکز شهر فلوجه نزدیک است.

عملیات در این شهر به دلیل توجه ارتش عراق به مسائل انسانی و اقدام داعش در جاسازی بمب در شماری از خیابان ها و مناطق فلوجه به کندی پیش می رود.وی افزود: درگیری هایی نیز در پل الموظفین در شرق فلوجه آغاز شده است. نیروهای واکنش سریع عراق و پلیس الانبار در این محور حضور دارند و به پیشروی های خود در این منطقه ادامه می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز