تولیت حرم حضرت معصومه(س):

بخش کشاورزی خط مقدم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۲:۴۱
کد خبر: ۴۱۷۳۳۷
بخش کشاورزی خط مقدم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: چشم امید نظام برای خودکفایی و استقلال اقتصادی به بخش کشاورزی می باشد و این بخش خط مقدم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی روز سه شنبه دردیدار رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: تحقق شعار راهبردی و کلان نظام با توجه به بخش کشاورزی و حضور فعال کشاورزان در عرصه تولید محصول های اساسی امکان پذیر می شود.

وی با تقدیر از انگیزه بالای مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای خدمت به مردم گفت: کشاورزی عرصه ای است که توجه به آن ملت ها و دولت ها را از وابستگی به بیگانگان نجات می دهد و بی توجهی به آن صدمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می سازد.

وی ادامه داد: کسانی که درجهاد کشاورزی خدمت می کنند باید نیت الهی داشته باشند چرا که آن ها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند و نتیجه فعالیت این جهادگران آبادانی هرچه بیشتر جامعه است.

سعیدی با اشاره به لزوم توجه به احکام اسلامی درتولید محصول های کشاورزی افزود: از بین بردن محصول های کشاورزی مازاد نیاز برای حفظ بازار که در برخی از مناطق دنیا رواج دارد صحیح نیست و باید آن ها را در اختیار نیازمندان قرار داد.

وی بیان کرد: هدف در جهاد کشاورزی باید خودکفایی کشور و جلوگیری از نفوذ اقتصادی دشمن باشد و این هدف با تولید محصول های اساسی همچون گندم که امنیت غذایی مردم را تامین می کند محقق می شود.

امام جمعه موقت قم ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهد تا برخی از افراد در سایت های مختلف با نوشتن مطالب خلاف واقعیت برای دولت و دستگاه های مسئول مشکل ایجاد نکنند.

سعیدی گفت: به دلیل محدودیت های موجود در منابع آبی قم، بهره برداری از آب های زیر زمینی باید بر اساس برنامه های تدوین شده باشد تا در آینده مشکلی برای مردم این استان به وجود نیاید.

وی ادامه داد: استان قم که در بحث های دینی و مذهبی دارای جایگاه مطلوبی است باید در بخش کشاورزی و صنعت هم پیشرو باشد و این نیازمند همکاری مسئولان استان بایکدیگر و استفاده از تمام ظرفیت های موجود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز