مشاور رئیس ‌جمهور:

تخریب دولت تخریب نظام است/بدهی های گذشته کمر دولت را خم کرده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۴:۴۶
کد خبر: ۴۱۸۳۱۴
تخریب دولت تخریب نظام است/بدهی های گذشته کمر دولت را خم کرده است
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: جلب رضایت مردم از راهکارهای پیشبرد اهداف نظام است و دولت و نظام همدل بوده و تفکیک میان این دو بخش معنایی ندارد و به همین علت تخریب دولت تخریب نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا صالحی ‌امیری در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی گفتمان های مختلفی را در خود جای داده است و این گردش سلایق در نطام اسلامی مهمترین عامل بقای نظام است.

وی عنوان داشت: این انقلاب جذب سلایق مختلف به انتخابات را در دستور کار قرار داده و افرادی که می خواهند دایره نظام را تنگ کنند بدانند که این نظام همواره کوشیده تا سلایق مختلف را جذب کند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افزود: برگزاری انتخابات سالم برای شنیدن آرای مردم از آرمان‌های نظام اسلامی است و اراده نظام و دولت‌ ها بر رعایت حقوق مردم است.

صالحی امیری گفت: دولت یازدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و البته در زمینه خدمات رسانی مرجع قضاوت مردم هستند و این دولت در نگاه ها تغییر داده و مسیر کشور را هدفمند کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد ثبات و آرامش در جامعه از اهداف دولت تدبیر و امید است و این آرامش امر حساطی برای نظام است.

صالحی امیری با بیان اینکه دولت در چشم‌اندازهای رهبری برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برمی ‌دارد گفت: دولت فرمایشات رهبری را فصل‌الخطاب می ‌داند و نسبت به آنها عملکرد فریب‌کارانه ندارد و معتقد نیست که از مقدسات برای حیات خود سوءاستفاده کند.

مشاور رئیس جمهور گفت: در بنده دولت گرایش های مختلف حضور دارند و رئیس جمهور نیز به هیچ گرایشی وابسته نیست.

وی گفت: بیشتر از تحریم‌ ها تهدیدها و تحقیرها برای مردم مشکل‌ساز شده است و در مذاکرات هسته ای برای نخستین بار میان آمریکا و صهیونیست ها شکاف افتاد.

صالحی امیری گفت: با فرمایشات مقام معظم رهبری همگان متوجه شدند که ایشان در جزئیات مذاکرات هستند و تعامل با غرب از محوریت‌ های دولت بوده است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به حرکت های اقتصادی دولت گفت: مسیر حرکت اقتصادی صحیح بوده اما سرعت مطلوبی ندارد و کشور با کاهش درآمد نفت به کمتر از 25 میلیارد دلار در سال 94  فقط می‌تواند هزینه‌های جاری را تامین کند.

وی افزود: دولت با همه سختی ها، سال گذشته را سپری کرد و بر اساس گفته های مسئولان ارشد تاکنون این شرایط سخت در کشور تجربه نشده است.

صالحی امیری گفت: بدهی ها در کشور کمر دولت را خم کرده است و به همین علت اکنون پاسخ به چالش‌های گذشته و نیازهای امروز مشکلاتی را برای دولت به دنبال داشته است.

مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: جلب رضایت مردم از راهکارهای پیشبرد اهداف نظام است و دولت و نظام همدل بوده و تفکیک میان این دو بخش معنایی ندارد و به همین علت تخریب دولت تخریب نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: دولت به قرار گرفتن در متن مطالبات مردم اهتمام دارد و افراد بسیاری به دنبال حاشیه پردازی دولت هستند که این امر خیانت تلقی می شود.

صالحی امیری افزود: رویکرد دولت اخلاق محور است و محور اصلی حرکت دولت برای رسیدن به توسعه ملی حفظ ثبات و آرامش است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افزود: راهبرد نخست دولت در سال جاری توجه به اقتصاد مقاومتی در عمل است و برخی از اقدامات انجام شده در گذشته توهین به ملت، کشور و رهبری بوده چرا که برخی در سالی که مزین به وحدت بود، در گسترش اختلاف ها تلاش کردند.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ساختارسازی این امر تنها به دولت محدوده نمی ‌شود و باید شورا و شهرداری ها نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز