امام جمعه همدان :

ایران امن ترین کشور جهان است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۰:۳۹
کد خبر: ۴۱۸۸۳۲
ایران امن ترین کشور جهان است
آیت الله غیاث الدین طه محمدی گفت: نابسامانی و ناامنی همه کشورهای دنیا به خاطر ناسالم بودن دولت هایشان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اعلام مطلب افزود: در شرایط فعلی که مردم آمریکا و کشورهای اروپایی هم از نبود امنیت نگران هستند ایران امن ترین کشور جهان و جزیره امن و ثبات در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امنیت خود را مدیون خون شهدا و رشادت های مدافعان حرم هستند و باید شکرگزار خداوند و ممنون تلاش های نیروهای خدمتگذار ارگان های تامین کننده امنیت جامعه همچون نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) باشند.

آیت الله محمدی، با اشاره به حضور اخیر مسئولان نظام جمهوری اسلامی در مراسم افطار رهبر معظم انقلاب به بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها فصل الخطاب است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، نباید انتظار داشته باشیم که رفتار آمریکا در قبال ایران درست شود چرا که آن ها تاکنون غنی سازی را بهانه کرده بودند و هم اکنون به دنبال بهانه های دیگر هستند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: آمریکا هرگز از ما راضی نخواهد شد مگر اینکه ملت ایران، دین، ایمان و مملکت خود را در اختیار آمریکایی ها بگذارند.

آیت الله محمدی تصریح کرد: ما باید به داشته های خود توجه و زمینه های تقویت آن را فراهم کنیم چرا که دشمنان، نقاط حساس کشور ما را نشانه گرفته و جنگ فرهنگی را در مقابل نسل جوان ما را به راه انداخته اند که از جنگ تحمیلی بسیار سخت تر است.

امام جمعه همدان ماه مبارک رمضان را بستر خودسازی و اصلاح رفتارها دانست و بر ساماندهی امور جوانان از جمله تحصیل، اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز