استاندار کرمانشاه:

سفر رئیس جمهور نقطه امیدی برای توسعه کرمانشاه است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۱۹۱۲۱
سفر رئیس جمهور نقطه امیدی برای توسعه کرمانشاه است
استاندار کرمانشاه گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه طرح ها و پروژه های بزرگی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود که نقطه امیدی برای توسعه استان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه ، صبح امروز با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار و مدیران اجرایی، نشست هماهنگی برنامه های افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح ها و پروژه های مهم استان در سفر رئیس جمهور برگزار شد و طرح ها و پروژه های پیشنهادی عمرانی و اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه در این نشست عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه به احتمال زیاد در هفته اول بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود و در صورت تقارن با برنامه هایی همچون حضور هیدت های بلند پایه خارجی نیز حداکثر با یک هفته تأخیر انجام می گردد.

این مدیر ارشد اجرایی همچنین عنوان کرد: ستاد اجرایی سفر رئیس جمهور در استان مستقر می شوند و هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه را آغاز خواهند کرد. این هیئت همچنین از طرح ها و پروژه هایی پیشنهادی برای افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی نیز بازدید میدانی به عمل خواهد آورد.

دکتر رازنی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان از مدت ها قبل کار شناسایی پروژه های و طرح های قابل ارایه در سفر رئیس دولت تدبیر و امید را آغاز کرده است در ادامه بیان نمود: حاصل این کار تهیه یک مجموعه بسیار قابل توجه از طرح ها و پروژه های بزرگ است که پس از برگزاری نشست مشترک با هیئت اجرایی سفر رئیس جمهور نهایی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز