محمدرضا تابش در گفت و گو با برنا:

برای برخی تغییرات در کمیسیون‌ها، آقای لاریجانی شخصا ورود کرد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۹:۵۸
کد خبر: ۴۱۹۷۷۵
برای برخی تغییرات در کمیسیون‌ها، آقای لاریجانی شخصا ورود کرد
یک روز مانده به انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون ها در میان اعضا تغییراتی مشاهده شد که در برخی موارد وزنه به سود یک جناح چرخید، عضو فراکسیون امید نیز در این باره گفت : این تغییرات بر اساس رضایت صورت گرفت.

محمدرضا تابش در خصوص تغییرات ناگهانی کمیسیون ها به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: جلسه روسای شعب با هیئت رئیسه مجلس تشکیل و چندین جلسه برگزار شد، همچنین اغلب شکایت ها و گله­ ها مورد ارزیابی قرار گرفت، بعضی ها قابل اصللاح نبود و برخی که امکان داشت اصلاحات لازم انجام شد.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: در این راستا حدود 95 درصد از مشکلات رفع شد و تنها حدود 5 درصد از مشکلات باقی مانده که در این موارد به رئیس مجلس اختیار داده شد تا شخصا موضوع را پی گیری کند.

وی افزود: در هر صورت، اگر تغییری ایجاد شده با رایزنی رئیس مجلس و رضایت طرف مقابل بوده است.

تابش در پاسخ به این سوال که این تغییرات به گونه ای بوده است که می تواند ریاست کمیسیون را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: به هر صورت این چیزی بوده که با رضایت طرف مقابل انجام شده و از سر خیر خواهی این کار صورت گرفت. آقای لاریجانی موضع سیاسی و جناحی نداشته و خواستار این بودند که قضایا حل و فصل شود، اما ممکن است در برخی موارد به ضرر یک جناح و به سود جناح دیگر شده باشد.

 

نظر شما