علی جمشیدی:

بنزین اراک مطابق استانداردهای یورو ٤ است

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸:۲۳
کد خبر: ۴۲۰۱۳۹
بنزین اراک مطابق استانداردهای یورو ٤ است
مدیرعامل پالایشگاه اراک اظهار داشت: آلاینده‌های نمونه برداری شده مطابق با استاندارد ملی است و بنزین توزیعی در شهر اراک بالاترین کیفیت را دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی جمشیدی مدیرعامل پالایشگاه اراک با رد گزارش موسسه استاندارد درباره کمترین میزان تطابق بنزین اراک با استانداردهای یورو ٤ در سطح کلانشهرهای کشور گفت: بنزین توزیعی در شهر اراک و شازند یورو ٤ است و کیفیت و استانداردهای لازم را دارد.
 
وی با شاره به این که در ١٣ جایگاه شهر اراک و همه جایگاههای شازند بنزین یورو ٤ توزیع می‌شود، افزود: مصرف روزانه بنزین استان مرکزی به یک میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر می رسد که ٥٠ درصد آن یورو ٤ است.

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ادامه داد: هم اکنون روزانه ٦٠٠ هزار لیتر بنزین یورو ٤ در اراک و ٤٠٠ هزار لیتر در شازند توزیع می‌شود.
 
جمشیدی با اشاره به گزارش سازمان استاندارد خطاب به این سازمان، اعلام کرد: سازمان استاندارد به منظور تنویر افکار عمومی، جایگاه‌هایی که از فرآورده آنها نمونه‌برداری شده را اعلام کند.
 
به گفته وی، نمونه‌برداری ها از داخل شهر اراک صورت نگرفته و احتمالا از جایگاه های میان جاده‌ای یا شهرستانهای اطرف دریافت شده و به شهر اراک تعمیم داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز