با صدور حکمی ؛

علی منظور قائم مقام توانیر شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۱:۲۱
کد خبر: ۴۲۱۸۰۳
علی منظور قائم مقام توانیر  شد
مدیرعامل توانیر با صدور حکمی داوود منظور را به سمت قائم مقام مدیرعامل و معاون هماهنگی مالی و پشتیبانی و امورمجامع منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ آرش کردی دراین حکم که در10 بند صادر شده، داوود منظور را با استناد به مفاد ماده 23 اساسنامه شرکت توانیر، به عنوان قائم مقام مدیرعامل در انجام وظایف و ماموریت های موضوع ماده 24 اساسنامه منصوب کرده است.

" بررسی، تعیین و تلاش جهت ارتقا جایگاه اقتصاد صنعت برق"، "بررسی وتعیین مدل های تعیین منابع مالی مناسب صنعت برق" و" مطالعه و پیاده سازی مدیریت بهینه نقدینگی ( تعیین مراکز هزینه در صنعت برق و تعیین مدل های مدیریت کاهش و بهینه سازی هزینه های مناسب این صنعت، ساماندهی امور مالیاتی مرتبط با صنعت برق و...)" از جمله ماموریت های تعیین شده برای قائم مقام توانیر به شمار می رود.

"مدیریت چرخه عمر دارائی های صنعت برق کشور"،"بررسی و تعیین قیمت تمام شده برق مبتنی بر آخرین مدل های علمی و براساس اقتصاد خرد و کلان کشور"و"همکاری و بسترسازی برای تغییر نگاه سیستم های اجرائی، قانون گذاری و قضائی کشور به صنعت برق به عنوان دستگاه ملی اقتصادی" از دیگر وظایفی است که در حکم صادره توسط مهندس کردی، به عهده قائم مقام توانیرگذاشته شده است.

مدیرعامل توانیر در عین حال" بررسی و پیشنهاد روش ها، قوانین جدید و مناسب در زمینه اقتصادی، مالی و حسابداری صنعت برق" و" بررسی، مطالعه و ارتقا نقش صنعت برق در تولید ناخالص ملی و کاهش شدت انرژی در بخش برق" را به عنوان دیگر وظایف قائم مقام توانیر در حکم صادره به داوود منظور یادآور شده است.

همچنین براساس این حکم، "تغییرفرایندها، ساختار حسابداری صنعت برق و پیشنهاد استانداردها و رویه های جدید در این زمینه برای ایجاد روش متحدالشکل و مناسب با ساختار جدید صنعت برق مبتنی بر حضور بخش خصوصی (از جمله فروشندگان وخریداران خرد و کلان)" و" مطالعه جهت ایجاد مرکز حرفه ای برای موارد مرتبط به بورس، بانک ها، بیمه و بازاربرق و روابط متقابل با این سازمان ها جهت تامین حداکثری منافع صنعت برق" از دیگر وظایف قائم مقام توانیر به شمار می رود.

 

نظر شما