در طی نامه ای به قوه قضائیه ؛

تابش خواستار رسیدگی به پرونده محیط بانان استان فارس شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۷:۵۹
کد خبر: ۴۲۲۲۲۹
تابش خواستار رسیدگی به پرونده محیط بانان استان فارس شد
علیرضا تابش رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس در طی نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدیگی به پروند محیط بانان فارس شد.

به گزارش گروه قوه قضائیه خبرگزاری برنا؛ در پی شهادت سه نفر از محیط‌بانان هرمزگان و فارس طی دو روز گذشته؛ محمدرضا تابش سحرگاه امروز (شنبه) طی مذاکره تلفنی با رییس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن اطلاع از روند اقدامات انجام گرفته و گفت‌وگو پیرامون پیگیری‌های لازم بعدی، از آمادگی مجلس برای ورود به موضوع خبر داد.

نماینده مردم اردکان و رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس خواستار تسریع قوه قضاییه برای رسیدگی و مجازات مجرمان دستگیر شده شد.

وی این ضایعه را به خانواده داغدار آنان و خانواده بزرگ محیط زیست کشور تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس در پی شهادت سه نفر از محیط بانان استان هرمزگان و فارس

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس همچنین با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سه نفر از محیط بانان استان های هرمزگان و فارس طی دو روز گذشته خواستار پیگیری و تسریع در مجازات عاملان این جنایت شد.

در پیام محمدرضا تابش آمده است:

«بسمه تعالی

شهادت سه نفر از محیط بانان منطقه حفاظت شده و پارک ملی گنو و بمو در استانهای هرمزگان و فارس در ایامی که متبرک به یاد و نام اولین شهید مظلوم تاریخ؛ حضرت علی (ع) است را به ملت شریف ایران، خانواده های داغدیده و محیط بانان شریف و از جان گذشته،تسلیت عرض می نمایم.

فاجعه آنچنان تلخ و تاسف بار است که قلب همه مردم و دوستداران طبیعت را جریحه دار نمود و بار دیگر مظلومیت سبزپوشان حافظ طبیعت که در ستیز با کژاندیشان و جنایتکاران متجاوز به زمین و عناصر موجود در آن که نعمت هایی از خداوند هستند و حیات بخش و امنیت آفرین برای انسان،جلوه گر می سازد و نشان داد که موضوع تجهیز آنها به وسایل مدرن و حمایت های قانونی از این ضابطان قضایی، محرز و ضروری است. امیدوارم دولت محترم اعتبار لازم برای این امر مهم را پیش بینی نماید و مجلس شورای اسلامی نیز در راستای اصلاح و تصویب قوانین مورد نیاز در این خصوص، جد و جهد بیشتری از خود نشان دهد.

با تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی که توانستند مجرمان و مسببان این عمل جنایتکارانه را به سرعت بازداشت نمایند؛ از قوه قضائیه درخواست دارم تا محاکمه عاملان این جنایت در اسرع وقت انجام، تا هیچکس جرات تعدی به حافظان طبیعت را نداشته باشد.

محمدرضا تابش

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدارمجلس

 

نظر شما