سیدعلی خمینی در گرامیداشت شهدای هفتم تیر در ازنا:

دشمنان می خواستند امنیت کشور را از بین ببرند/ زیر سوال بردن کار امام(ره) در برخورد با منافقان غلط است

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۵:۲۰
کد خبر: ۴۲۲۵۱۰
دشمنان می خواستند امنیت کشور را از بین ببرند/ زیر سوال بردن کار امام(ره) در برخورد با منافقان غلط است
حجت الاسلام سید علی خمینی گفت: دشمنان در پی تفرقه افکنی در میان اقوام مختلف کشور بودند تا امنیت را از بین ببرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید علی خمینی در گرامیداشت شهید آیت الله صادقی از شهدای هفتم تیر در ازنا گفت:یکی از اهداف دشمنان ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای بود تا کشور را از امنیت خارج کنند.

وی تصریح کرد:همین طرح را در کشورهای دیگر که اخیرا انقلاب شده پیاده کرده اند و مردم را به جان هم انداخته و انقلاب آنها را فشل کردند.

وی با بیان اینکه امام به درستی در مقابل این طرح شوم ایستاد و قدم های متفاوتی را برای مقابله با آن برداشت گفت:ابتدا در 15 آذر 58 امام فرمود؛من به شما دوستان اکیدا اخطار می کنم هر کسی عکس اینجانب را پاره کند و بسوزاند کسی حق تعرض به او را ندارد تا از من طرفداری کند. 

امروز در صدد هستند شما را به جان هم بیندازند مقابله به مثل از محرمات بزرگ شرعیه است.

وی گفت:امام از حق خود گذشت و گفت مقابله به مثل نکنید برای اینکه هدف دشمن را شناخت چرا که آنها می خواستند انقلاب را به انحراف بکشانند .

سیدعلی خمینی تصریح کرد:در این میان عمق محبوبیت امام را در کشور شاهد بودیم و مردم لرستان نیز پیش از انقلاب به امام محبت داشتند و امام به مردم لرستان دلگرم بود.اما در سایر نقاط دشمن چشم طمع داشت.

سید علی خمینی تاکید کرد:من تعجب می کنم به مناسبت این نسبتی که من با آن مرد بزرگ دارم به شهرستان ها ،روستاها و مناطق محروم و هر کجا که می روم می بینم که عشق به امام خمینی در میان مردم موج می زند.

سیدعلی خمینی با بیان اینکه این میزان بیکاری در کشور باعث شرمندگی است اما نباید همه مسئولان را چپاولگر و بی دین و دزد بنامیم گفت:باید مراقب باشیم مسئولیت‌ها منحصر به ثروتمندان نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز