معاون اول رییس جمهوری:

دولت آگاه و هوشیار است و وارد حواشی نمی‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۹:۴۹
کد خبر: ۴۲۴۰۶۳
جهانگیری گفت: هر ایرانی دلسوز و هر کسی که به آینده فرزندان این کشور می اندیشد باید بداند که در مقطع فعلی هیچ چیزی واجب تر و مهم تر از تولید و سرمایه گذاری در کشور وجود ندارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (سه شنبه) در نشست با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم که در شهرک صنعتی پرند برگزار شد، اظهار داشت: بازدید از چهار واحد تولیدی و صنعتی باعث شد انرژی و روحیه پیدا کنم چرا که پیش از بازدید تصور می کردم با واحدهایی مشکل دار مواجه خواهم شد اما خوشبختانه هر چهار واحد تولیدی به شکل مناسب در حال فعالیت بودند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه امروز جفای بزرگی به صنعتگران ایرانی می شود خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی تلاش می کنند که فضایی مبهم و تیره و تار در جامعه بوجود آورند و این گونه وانمود کنند که سرنوشت تولید و فعالیت اقتصادی در کشور نامعلوم است که البته این گونه تلاش ها به ضرر کشور تمام خواهد شد.

وی یکی از دلایل بازدید خود از واحدهای صنعتی در ایام اخیر را به نمایش گذاشتن فعالیت این واحدها دانست و افزود: در مدت اخیر از واحدهای کوچک و متوسط صنعتی بازدید �ا بررسی و با آنان جلسه برگزار کند تا دغدغه های تولید کنندگان و صنعتگران را مرتفع کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست با تاکید براینکه فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است گفت: صنعت کشور در سالهای گذشته با مشکلات متعددی از جمله تورم و رکود مواجه بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات با سیاست گذاری های دولت مرتفع شده است .

نعمت زاده کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم منابع مالی و تسهیلات را به سمت صنعت و تولید هدایت کنیم تا شاهد اشتغالزایی و بهبود تولید در کشور باشیم.

در این مراسم همچنین برخی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم ضمن اعلام آمادگی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت هرچه بیشتر دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز