جلودارزاده:

زنان مجلس دهم فعال هستند

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۵۱۷۹
زنان مجلس دهم فعال هستند
نماینده مردم تهران گفت: فراکسیون زنان به طور چشمگیری فعال هستند و سعی دارند تا بلکه ذهنیت جامعه را نسبت به زنان مجلس نشین تغییر بدهند.
سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار "آستان" همچنین ادامه داد: زنان در جامعه با انواع محدودیت ها مواجه هستند و دقیقا به همین دلیل در ادوار نه گانه مجلس شورای اسلامی هر زنی که وارد پارلمان می شد، هم نمی توانستند آنطور که باید در جلسه های مجلس خودی نشان بدهند.
 
وی افزود: اما قرار فراکسیون زنان مجلس دهم این است که حضوری پررنگ در صحن داشته باشند تا از این طریق بتوانند در تصمیم گیری ها موثر باشند. 
 
جلودارزاده در ادامه بیان کرد: من به مردم و مخصوصا زنان این وعده را می دهم در مجلس دهم، زنان به پای مردان هم در عرصه قانون نویسی و هم در حوزه نظارت از خود تلاشهایی چشمگیر از خود نشان بدهند.
 
این نماینده مجلس دهم همچنین ادامه داد: مجلس دهم در شرایطی کارش را شروع کرد که کشور در وضعیتی حساس قرار دارد و به همین دلیل، بر قوای سه گانه لازم است تا بحثهای فرعی و جناحی را کنار بگذارند و همه هم و غم شان این باشد که در راستای کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی عمومی فعالیت کنند.
 
سهیلا جلودارزاده در پایان صحبتهایش گفت: به مردم این قول را می دهم که مجلس دهم با مجلس نهم فرق کند و فقط به فکر اجرایی کردن برنامه های تعیین شده باشد.
نظر شما