احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

تخریب دولت دستور کار دلواپسان

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷:۰۷
کد خبر: ۴۲۸۳۷۵
تخریب دولت دستور کار دلواپسان
در هفته ای که گذشت احزاب و فعالین سیاسی حامی دولت به دفاع از روحانی و کابینه اش پرداختند و این نکته را یاد آور شدند که حقوق های غیر متعارف چندین سال است که پرداخت می شود و عده ای سعی دارند با استفاده از آن دولت را تخریب کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا، در هفته ای که گذشت کشور فضای سیاسی متفاوتی را تجربه کرد. روز قدس امسال متفاوت با دیگر سال ها برگزار شد، در 11 تیر 95 مردم مسلمان و روزه دار در گرمای 42 درجه به خیابان ها آمدند و بیعت خودشان را با معمار کبیر انقلاب اعلام کردند.

احزاب و تشکل ها نیز ازچند روز قبل با صدور بیانه های از مردم خواستند که راهپیمایی روز قدس را هرچه باشکوتر از قبل برگزار کنند و نگذارند این روز که به فرمان تاریخی امام (ره) جهانی شده به دست فراموشی سپرده شود.

بر هیچ کس پوشیده نیست که این پرداخت ها در 10 سال اخیر از سوی دولت قبل به مدیران صورت گرفته است، اما این فیش ها برای  برخی از جریان های سیاسی به فرصتی بدل گشته تا دولت را تخریب کنند و با فرافکنی  سعی دارند، اذهان عمومی را علیه دولت تشویش کنند و تا زمان انتخابات هم دست از این کار نخواهد کشید. زیرا این جماعت توان رقابت سالم را در میدان 96 ندارند و می خواهند با شلوغ کاری هایشان  فسادهای مالی که در دولت مطبوعشان اتفاق افتاده را به دست فراموشی بسپارند.

 

 زبان دولت یازدهم برای عذرخواهی لکنت ندارد / اگر فیش های حقوقی در دولت گذشته بر ملا شده آقایان انکار می کردند

احمد شیرزاد نماینده  پیشین  مجلس  شورای اسلامی در ادوار گذشته متعقد است که دولت یازدهم بر خلاف دولت گذشته نشان داد هر جا که قصوری رخ دهد مسئولیت آن را به عهده می گیرد و کابینه را خط قرمز خود نمی دانند،وی متعقد است که روحانی  در برخورد با فیش های حقوقی عملکرد قابل قبولی داشته است  و اگر این اتفاق در دولت های نهم و دهم افتاده بود، مسئولان وقت  تمام همت طبیعی و ماوراءالطبیعی خود را بر انکار موارد می‌گذاشتند اما امروز دولت روحانی تمام تلاشش را برای رفع فساد از بدنه خود انجام داده و اظهار می کند : "زبان ما برای عذرخواهی از ملت لکنت ندارد

 

روند فیش‌های حقوقی از دولت گذشته در سیستم پرداخت‌ها به جا مانده است

داریوش قنبری نماینده سابق و فعال سیاسی عملکرد دولت را در بررسی فیش های حقوقی مثبت ارزیابی کرد و یاد آور شد روند دریافت حقوق های نجومی از دولت گذشته در سیستم پرداخت ها به جا مانده است و دولت یازدهم که با شعار عدالت شکل گرفت است ،همواره عادلانه ترین پرداختی ها را به کارگزاران خود داشته اما امروز به بی تدبیری و ناکارآمدی متهم می شود.

کسی از دولت برای برخورد با فیش‌های حقوقی تشکر نکرد/ برخی از این آب گل آلود برای خود ماهی صید می‌کنند

پیمان خواجوی عضو هئیت موسس حزب ندای ایرانیان ؛ درباره فیش های حقوقی غیر متعارف با بیان اینکه فیش های حقوقی روند  تا حدودی جهت گیری‌های سیاسی و برخورد های جناحی در کشور طبیعی است، زیرا ما در حال نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری هستیم و طبیعتا جناح های سیاسی تلاش می کنند که از این آب گل آلود برای خودشان ماهی صید کنند اما  هیچ شخصیتی از دکتر روحانی برای برخورد با فیش های حقوقی غیر متعارف تشکر نکرد.

حقوق‌های غیر متعارف متعلق به 10 سال قبل است/ روحانی نشان داد با افراد بی‌قانون سر سازش ندارد

فریدون مجلسی  فعال سیاسی نیز اظهار داشت: حقوق های غیر متعارف یک شبه به وجود نیامده و 10 سال است که چنین حقوق های داده می شود و کسی هم صدایش در نیامده است ، این امر نیاز به یک بررسی عمیق دارد  جناح های مخالف دولت سعی دارند نشان دهند که این تخلف در دولت یازدهم اتفاق افتاده است،  این جریان ها از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم مقابل آن ایستادگی کردند و هر روز یک مانع تراشیدن  این روند به یکباره جهشی غیر متعارف پیدا کرده و جنبه سیاسی و تسویه حساب شخصی پیداکرده و قصد دارند آن چیزی که اصل است( فسادهای مالی دولت قبل) را به فراموشی سپرده شود و بگویند که این حقوق های غیر متعارف در این دولت صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز