معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تلاش برای جوانان هزینه نیست سرمایه گذاری است/ رسیدگی به جوان و نوجوانان بحث حاکمیتی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۳۸۰
تلاش برای جوانان هزینه نیست سرمایه گذاری است/ رسیدگی به جوان و نوجوانان بحث حاکمیتی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت:‌ مدیران برای رفع معضلات اجتماعی وپرکردن اوقات فراغت جوانان سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم, احدجمالی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان باید متکلف احصائ جمع آوری ظرفیت های موجود دستگاه های اجرایی استان قم در امور مربوط به پرکردن اوقات فراغت قشر جوان باشد.

وی افزود:‌ توجه به نیروی های جوان به عنوان سرمایه های کشور دغدغه حضرت امام خمینی (ره) بوده است  و در حال حاضر رشد و توسعه فضا های مجازی یکی از معضلات عمده در جامعه است و این پدیده روز به روز روبه گسترش است و متاسفانه این پدیده به سمتی حرکت می کند که در حال جایگزینی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تاکید کرد: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی می بایست برای رفع معضلات اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان سرمایه گذاری کنند و این مهم را باور داشته باشند که تلاش برای جوانان هزینه نیست سرمایه گذاری است.

جمالی با اشاره به این موضوع که جوانان نخبه الگو قرار بگیرند چرا که جوانان الگو پذیر هستند

 تصریح کرد: فرهنگ سازی در خانواده این توانایی را دارد که تاثیر بسزایی در اوقات فراغت جوانانشان داشت باشد و بایستی دستگاه ها به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با طرح این مطلب که رسیدگی به امور جوان و نوجوانان یک بحث حاکمیتی است عنوان کرد: استفاده و بهره مند شدن از استعداد و ظرفیت های موجود در بین جوانان نخبه  استان در همه زمینه ها در دستور کار قرار گیرد تا این زمینه‌ برای جوانان وجود داشته باشد که بتوانند خودشان را عرضه کنند.

جشنواره حضرت علی اکبر نیمه مردادماه برگزار خواهد شد

حسن عابدی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته نیمه دوم مرداد ماه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد و دستگاههای اجرایی می بایست تا پایان تیر ماه جوانان برتر خود را معرفی کنند.

وی از مسئولین اداره کل آموزش پرورش قم به خاطر در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی جهت استفاده قشر جوان جامعه تقدیر کرد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه اوقات فراغت از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل از صدا و سیما و شهرداری قم انتظار همکاری مناسب جهت اطلاع رسانی این سامانه را داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ضمن ارائه گزارشی از سامانه اوقات فراغت و همچنین عملکرد دستگاههای اجرائی در این سامانه گفت:  دستگاه های اجرایی فعال در زمینه اوقات فراغت شناسایی شدند و برترین ها نیز تجلیل شدند.

عطاء الدین قاسمی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز با اشاره به این که دستگاه ها باید ظرفیت های خود را در زمینه اوقات فراغت معرفی کنند اظهار داشت: استان قم و دستگاه های اجرایی ظرفیت‌های مناسبی جهت ارائه خدمات به جوانان در مورد پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت دارند و آنچه که بیش از بیش مورد نیاز است همپوشانی از سوی این دستگاه ها است.

جلسه کارگروه اوقات فراغت استان قم با حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری، عطاالله قاسمی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان، مجتبی رمضان بیگی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و سایر مسئولین مرتبط دستگاههای اجرایی درمحل استانداری قم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز