حجتی:

امور تولید کنندگان، فعالان و صادر کنندگان باید تسهیل شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۸:۳۵
کد خبر: ۴۲۹۰۰۹
امور تولید کنندگان، فعالان و صادر کنندگان باید تسهیل شود
وزیر جهاد کشاورزی بر تسهیل و تسریع در امور تولید کنندگان، فعالان و صادر کنندگان محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در نشست شورای مدیران این وزارت، فرصت سازی از ظرفیت های بالقوه کشور برای توسعه کشاورزی را ضروری عنوان و تصریح کرد: دستاورد های کشاورزی در عرصه های مختلف این بخش در دولت یازدهم، علی رغم محدویت ها و تنگنا های اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده،حاصل شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بخش کشاورزی همواره با تغییرات طبیعی، اقتصادی و اجتماعی روبروست،اظهار داشت:پایش هوشمندانه و مستمر، آینده نگری و پیگیری و نظارت دایمی محیط کشاورزی از الزامات مدیریت بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی بدون تعطیلی و وقفه ناپذیری کارهای کشاورزی ایجاب می کند، مسایل و موضوعات کشاورزان و تولید کنندگان فارغ از کمبود ها و تنگناهای موجود و خارج از روال و روش های مرسوم اداری پیگیری،تدبیر و رسیدگی شود.

وزیر جهاد کشاورزی، تسهیل و تسریع در امور تولید کنندگان، فعالان و صادر کنندگان محصولات کشاورزی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: با پیش بینی به موقع و پیش از وقوع مسایل و مشکلات فعالان کشاورزی و با انجام هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم باید بستر های انجام راحت و روان کارها در بخش کشاورزی فراهم شود.

 

 

نظر شما