پیش بینی برنا درست بود؛

پروژه مظلوم نمایی شریعتمداری کلید خورد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۰۳۲
پروژه مظلوم نمایی شریعتمداری کلید خورد
فیش حقوقی شریعتمداری با مبالغی از 1 میلیون 200 هزار تومان تا 300 میلیون تومن برای نخستین بار در کانال تلگرامی فارس و از طریق چهره های نزدیک به وی منتشر شد . روز گذشته برنا پیش بینی کرد که این فیش ها بخشی از پروژه مظلوم نمایی مدیر مسوول کیهان است ماجرای انتشار دریافتی جعلی اسحاق جهانگیری و پاسخ بنیاد مستضعفان که در واقع رسوایی دیگری برای کیهان بود به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، روزنامه  کیهان  که با این  رسوایی و اتهام زنی به شدت از سوی هوادارانش زیر سئوال رفته بود حالا تلاش کرده تا با انتشار فیش جعلی و نجومی حقوقی حسین شریعتمداری  موج حمایتی از او در فضای سیاسی و مجازی به راه بیاندازند.

فیش حقوقی جعلی که سبب می‌شود تا  مدیر مسوول روزنامه کیهان در موقعیتی مظلوم واقع شود و اشتباهش از یادها پاک شده و به مظلومیتش و دشمنانش پرداخته شود تا بخشی از مخاطب از دست رفته و و اعتبار کم شده یا به عبارت دیگر آب رفته از جوی به جوی باز گردد.

امروز حسین شریعتمداری در نقش قربانی  ظاهر شد و با فراری رو به جلو نوشت : آقایان اصلاح‌طلب و مدیران دولتی که مایل باشند تشریف بیاورند به آنها وکالت رسمی و محضری بدهم که همه مبلغ فیش مرا برای خود دریافت کنند، البته فقط توصیه می‌کنم که آن را برای ادامه تحصیل نورچشمی‌های خود به آمریکا و انگلیس نفرستند!

خبرگزاری فارس هم که از طریق کانال تلگرامی خود در اجرای پروژه مظلوم سازی مدیر مسوول کیهان تلاش کرده حالا  آنچه را که خود انجام داده به دیگران نسبت دهد و در گزارش روز خود تلاش کرده تا بدون توجه  به رفتار کیهان در مواجهه با انتشار فیش جعلی درباره جهانگیری   نمایشی از مظلومیت شریعتمداری به راه بیندازد.

این طور  که پیداست سناریوی نخ نمای گذشته در حال تکرار است و پیش بینی برنا هم درست ازآب در آمده و شریعتمداری سناریوی مظلومیتش را کلید زده است.

نظر شما
نظرات
محمدصادقی
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
منتصبین رهبری بیشترزیرذره بین هستند اگراقای علم الهدی ۲ملیون دریافتی دارند دریافت بیش ازاین مبلغ برای سایرمنتصبین حرام ومستوجب سخت ترین مجازات وحاقل بفرموده رهبری عزل وی می باشد
حمید همکار
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
وای بر شما چرا نمیترسید و به عوام فریبی ادامه میدهید چرا فکر میکنید مردم نادان هستند مردم ایران نجیب هستند که به روی خودشون نمیارن شما خجالت بکشید چرا مرتب دم از مردم سالاری میزنید اینکه بیشتر به سرمایه دار سالاری نزدیک شده چرا به فکر مردم نیستید به خدا مردم زیر فشار بدبختی له شدن خود من الان حدود پنج ماهه حقوق زیر یک میلیون تومنمو ندادن اگه اعتراض هم کنم اخراج میشم یه فرزند مریض هم دارم به قرآن آتیش آه و نفرین مردم دامن گیرتون میشه جواب هشتاد میلیون آدمو چی میخاید بدید چطوری میخاید رضایت بگیرید از همشون ان وعدالله حق
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز