وزیر دولت احمدی نژاد در گفت و گو با برنا:

فیش‌های حقوقی زخم کهنه‌ای از دولت‌های قبل است/ اراده جدی روحانی برای اصلاح قوانین مربوط به پرداخت‌های نامتعارف

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۳۰۵۶۱
فیش‌های حقوقی زخم کهنه‌ای از دولت‌های قبل است/ اراده جدی روحانی برای اصلاح قوانین مربوط به پرداخت‌های نامتعارف
پرویز فتاح گفت : فیش های حقوقی و پرداخت های نجومی نباید به یک منازعه سیاسی تبدیل شود چراکه این یک زخم کهنه ای است که از دولت های قبل وجود داشته است.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص پرداخت های نجومی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: روز گذشته در صحن علنی مجلس در این رابطه توضیحاتی به آقای لاریجانی دادم.  موجی که در کشور به راه افتاده است هرچند می تواند موجبات اصلاح را به وجود آورد اما وقتی افراد را به سمتی می برد که فیش های خود را منتشر کنند چندان خوشایند نیست و من هفته پیش نیز در یک محصور اخلاقی قرار گرفتم و مجبور شدم فیشم را منتشر کنم که البته این کار را با اکره انجام دادم.

وزیر نیروی دولت احمدی نژاد افزود: فیش های حقوقی و پرداخت های نجومی نباید به یک منازعه سیاسی تبدیل شود چراکه این یک زخم کهنه ای است که از دولت های قبل وجود داشته است.

وی خاطر نشان کرد: من فرزند این نظام هستم و در تمام دولت ها مسئولیت داشته ام و این موضوع در همه دولت ها بوده است و تنها به این دولت مربوط نمی شود  لذا با این شناخت معتقدم این زخم کهنه اکنون سرباز کرده است و اراده ای که در  آقای روحانی و معاون رئیس جمهور دیدیم فرصتی است که  موجب شده تا افرادی که به فیش های حقوقی بالا عادت کرده اند بروند و بجای آنها افرادی مسند را به عهده بگیرند که اگر میزان دریافتی شان منتشر شد احساسات مردم را جریحه دار نکند.

فتاح با تاکید بر اینکه ماجرای فیش های حقوقی یک فرصت اصلاحی را به وجود آورد که دولت نیز از آن به خوبی استفاده کرد اظهار داشت: بخشی از آنچه امروز در جامعه مطرح شده است به دلیل نقص قوانین است و روز گذشته آقای لاریجانی از من سوال پرسیدند و من پاسخ دادم قانون نقص و راه دررو دارد و آنچه رخ داد براساس تفسیر نابجا بوده است.

پرویز فتاح تاکید کرد: این نقص قانون به دولتی ها و شبه دولتی ها اجازه داده است قانون را به سود خود تفسیر کند  البته دولت می تواند علاوه بر تدوین لایحه و قانون حد و حدودی نیز برای اختیارات  قائل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز