افزایش ٣ درصدی قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه ژوئن

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۳:۰۴
کد خبر: ۴۳۰۷۲۹
افزایش ٣ درصدی قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه ژوئن
اوپک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه ژوئن سال جاری میلادی بیش از سه دلار نسبت به ماه پیش از آن بیشتر بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، اوپک در گزارش ماهانه بازار نفت منتشر شده در ماه ژوئیه سال ٢٠١٦ میلادی اعلام کرد میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه ژوئن سال جاری میلادی سه دلار و یک سنت نسبت به پیش از آن افزایش قیمت داشته است.

طبق گزارش این سازمان، میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در دوره یاد شده، ٤٤ دلار و ٦٨ سنت برای هر بشکه بوده در حالی که در ماه مه این سال، این قیمت ٤١ دلار و ٦٧ سنت بوده است.

اوپک همچنین به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد تولید نفت ایران در ماه ژوئن این سال از بیش از ٧٧ هزار بشکه افزایش برخوردار بود.

گزارش اوپک به نقل از منابع ثانویه ادعا کرده در ششمین ماه سال جاری میلادی، ایران روزانه سه میلیون و ٦٤٤ هزار بشکه نفت تولید می کرده در حالی که در ماه پیش از آن، این رقم سه میلیون و ٥٦٧ هزار بشکه بوده است.

طبق اعلام مستقیم ایران به اوپک، تولید نفت این کشور در ماه ژوئن سال جاری میلادی سه میلیون و ٦١٠ هزار بشکه در روز بوده که ١٠ هزار بشکه نسبت به ماه پیش از آن افزایش داشته است.

 

نظر شما