استاندار کرمان:

آیت الله هاشمی رفسنجانی مجتهدی ممتاز و یکی از مفاخر استان کرمان است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۰۸۴۷
آیت الله هاشمی رفسنجانی مجتهدی ممتاز و یکی از مفاخر استان کرمان است
استاندار کرمان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مجتهدی ممتاز و یکی از مفاخران استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان، علیرضا رزم حسینی در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مدیران استان کرمان با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی والامقام و یکی از ستون های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دورا ن دفاع مقدس فرمانده ما بوده و امروز افتخار می کنیم امنیت کشور نیز توسط سکاندار هدایت امنیت کشور سردار حاج قاسم سلیمانی از خطه کرمان تامین می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتصاد مقاومتی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: حدود 30 ماه قبل ایده اجرای اقتصاد مقاومتی را در قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی را برای آیت الله رفسنجانی به عنوان نخستین فرد از مسئولان کشوری مطرح کردم.

استاندار کرمان ادامه داد: وی مرا تشویق کردند و البته در مورد اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج بسیار مرا سئوال پیچ کردند که البته تصور می کنم در نهایت قانع شدند.

وی افزود: آیت االه هاشمی رفسنجانی در ادامه از من سئوال کردند، چرا طرح اقتصاد مقاومتی را در کل استان کرمان پیاده سازی نمی کنید که من در پاسخ گفتم زیرا من تجربه زیادی در این بخش ندارم و می خواهیم از منطقه ای کوچک به عنوان مدل کار را آغاز کنیم.

رزم حسینی تاکید کرد: امروز بعد از 20 ماه که قراراد اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج بسته شده است توانیی اجرای این طرح در استان کرمان وجود دارد.

وی ادامه داد: آن زمان کسی باور نمی کرد الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی بتواند موفق شود اما این الگو به کل استان کرمان تامیم داده شد و امروز استان کرمان در هشت زون اقتصادی فعالیت می کند.

استاندار کرمان افزود: امروز در استان کرمان با وجود اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان کرمان در راستای رفع محرومیت و توسعه استان هم افزایی ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز