اعتراض مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به تعلل برخی از مسئولان در برخورد با مفسدین اقتصادی

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۳:۲۲
کد خبر: ۴۳۱۵۸۱
اعتراض مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به تعلل برخی از مسئولان در برخورد با مفسدین اقتصادی
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد صریح با مفسدان اقتصادی گفت: در حالی‌که نام این افراد هم مشخص و دستور پیگیری صادر شده متاسفانه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، سردار خسرو عروج عصر امروز در مراسم یادواره 166 شهید والامقام در گلزار شهدای رودسر اظهار داشت: امروز کسانی که در این راه جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند در حال مجاهدت هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدای عزیز ما تا همیشه زمان زنده‌اند و مسیرشان روشن و نورانی است و این مسیر هیچ‌گاه خاموش شدنی نیست همان‌طور که امروز پس از سه دهه از شهادت آنان این مراسمات در اوج عظمت برگزار می‌شود.

سردار عروج بیان کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و خون‌های پاک شهیدان شاهد اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان هستیم و به برکت آن نهضت جهانی اسلام در جریان است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی همانند همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب، آماج حملات دشمنان است و در این راه فقط شیوه جنگ عوض شده زیرا جنگ دشمنان با ما جنگ عقاید است و مادامی که الگوی ایران اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است نبرد دشمنان با ما ادامه خواهد داشت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دنیا از سلاح ایمان و روحیه شهادت‌طلبی ما در هراس است و مادامی که این روحیه در کشور ما پا برجاست این انقلاب زنده و بالنده باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد صریح با مفسدان اقتصادی گفت: در حالی‌که نام این افراد هم مشخص و دستور پیگیری صادر شده متاسفانه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

سردار عروج داعش و دیگر گروه‌های تکفیری را ساخته استکبار جهانی خواند و گفت: هدف دشمنان از ایجاد این گروه‌های تروریستی بدنام کردن اسلام و در نتیجه رسیدن به اهداف شوم‌شان در منطقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز