فرید موسوی در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

۲۹ تیر انتخاب هیات رئیسه دائم فراکسیون اُمید/ اتاق‌های فکر علیه دولت وجود دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۰:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۶۵۱
نماینده مردم تهران با اشاره به وجود اتاق های فکر علیه دولت گفت: شواهد نشان می دهد که چنین موضوعاتی وجود دارد که البته لازم است رقیبان به جای پرداختن به موضوعات جناحی، مصلحت و منافع عمومی را در نظر بگیرند و اجازه دهند اقدامات مثبت شکل بگیرد.

فرید موسوی نماینده مردم تهران در خصوص مواجهه دولت با فضاسازی های رقیبان و تلاش برای ایجاد بحران به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت:  با بیانیه رئیس جمهور و گزارشی که معاون اول او در این خصوص ارائه کرد نشان داد دولت در اصلاح رویه ها جدی است و این اراده را می توان دید که در اصلاح خلا های مجلس هم این اراده را دنبال می کند که امیدواریم که با اقدامات انجام شده کمتر شاهد چنین رفتارهایی باشیم .

وی با اشاره به وجود اتاق های فکر علیه دولت گفت: شواهد نشان می دهد که چنین موضوعاتی وجود دارد که البته لازم است رقیبان به جای پرداختن به موضوعات جناحی، مصلحت و منافع عمومی را در نظر بگیرند و اجازه دهند اقدامات مثبت شکل بگیرد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از سیستم اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: نظام اطلاع رسانی دولت ضعف های جدی دارد و اگر چنین اتاق هایی هم وجود دارد لازم است با اطلاع رسانی دقیق و گزارش های دولت، پاسخ مناسبی به بداخلاقی هایی که صورت گرفته است بدهد لذا دولت باید یک بازنگری جدی در حوزه اطلاع رسانی انجام دهد.

وی همچنین درمورد انتخاب هیئت رئیسه دائم برای فراکسیون امید گفت: 29 تیر ماه جلسه برای برگزاری هیئت رئیسه دائم صورت خواهد گرفت و اعضای شورای مرکزی که نمایندگان استانی هستند معرفی شدند که ترکیب این اعضا، شورای مرکزی فراکسیون را در طول یک سال آینده به عهده خواهند داشت.

فرید موسوی در مورد برنامه فراکسیون امید برای طرح ها و برنامه های پیشنهادی گفت: روند ادامه رسیدگی به طرح ها و برنامه ها در جلسه هیئت رئیسه مطرح شده و هنوز در جلسه مجمع عمومی به این موضوع اشاره ای نشده است.

وی تاکید کرد: قرار است هیئت رئیسه برنامه و اقداماتی را انجام دهد که فراکسیون امید در آینده با برنامه ریزی بهتر و منسجم تر در اهداف خود را پیگیری کند.

 

نظر شما