بشار اسد:

ترامپ تجربه سیاسی ندارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۱۷۲۹
ترامپ تجربه سیاسی ندارد
رئیس جمهور سوریه با انتقاد از نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد که دونالد ترامپ تجربۀ سیاسی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از العالم، بشار اسد در مصاحبه با شبکه آمریکایی NBC گفت: دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان و همچنین باراک اوباما رئیس جمهور کنونی و رؤسای سابق مانند جورج بوش و بیل کلینتون هیچ تجربه‌ای نداشتند و این امر برای آمریکا مشکل آفرین بوده است.

وی افزود: آمریکا باید به دنبال یک دولت‌مرد بگردد که از دانش و تجربه‌ای واقعی و چندین ساله در سیاست برخوردار باشد و این انتخاب فقط بر اساس پست و منصب چند ساله یک فرد در کنگره و یا مثلا تصدی وزارت امورخارجه نباشد. این پست‌ها به معنای داشتن دانش و تجربه نیست.

اسد اظهار داشت: یک دولت‌مرد باید از دانش و تجربه بسیاری برخوردار باشد، به همین دلیل معتقدیم که اکثر رؤسای جمهور در آمریکا دانش و تجربه مناسبی در سیاست نداشته‌اند.

بشار اسد همچنین تأکید کرد: ورود روسیه به بحران سوریه باعث کاهش تروریسم شد، درحالیکه تا پیش از آن و در جریان دخالتهای نامشروع آمریکا و همپیمانانش داعش و تروریسم در حال گسترش بود و مناطق بیشتری را تحت کنترل در می‌آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز