ابوطالبی:

فرانسه باید سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۵:۴۶
کد خبر: ۴۳۱۷۹۳
فرانسه باید سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپارد
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به عملیات تروریستی نیس در فرانسه با محکوم کردن این جنایت گفت: وقت آن است که دولت فرانسه سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید ابوطالبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اکنون ترور ابزار پیشرفته خود را به کناری نهاده وبه ساده ترین روش ها دست به جنایت وکشتارمی زند؛ مبارزه با این دگردیسی فقط یکپارچگی جهانی رامی طلبد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه باید در این جنایت تروریستی درنیس شریک غم مردم فرانسه وهمراه درد و رنج آنان بود نوشت: اما ترور،شرق وغرب،خاورمیانه واروپا، پاکستان و افغانستان و ترکیه ، سوریه ، یمن و عراق نمی شناسد؛نمی توان برخی رامحکوم کرد و برخی دیگر را حمایت و تشویق.

ابوطالبی نوشته است جهان که دغدغه مبارزه با ترور را دارد، بایداین چندگانگی را به مخالفت مطلق باترور تبدیل کند؛ بدون اقدامی جهانی و یکپارچه نمی توان بر ترورغلبه کرد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در ادامه افزود: دولت فرانسه نیز باید درجهت احترام به آرمانهای ملت آزاداندیش خود یعنی(.L. E. F) ومبارزه قاطع با ترور،سیاست تروریست خوب وبد رابه تاریخ بسپارد.

اابوطالبی در پایان توصیه کرده است که به جای ترویج شعار "je suis Nice"( من نیس هستم) جهانیان باید نمادمطلق"je suis contre le terrorisme" ( من ضد تروریسم هستم) را برسینه بیاویزند و همه باور کنند که مقابله باترور باید با همه انواع واشکال آن باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز