پیام اقدام شجاعانه دیروز رییس جمهوری؛

نمایش اقتدار و امنیت با پیاده روی روحانی در طاق بستان

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۲:۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۳۳۰۵۸
نمایش اقتدار و امنیت با پیاده روی روحانی در طاق بستان
کشورهای منطقه این روزها در حالی درگیر ناامنی و بی ثباتی هستند که رییس جمهوری اسلامی ایران با آرامش بی نظیر به یک منطقه تاریخی می رود و با مردم به گفتگو می پردازد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، هفته قبل در دالاهو استان کرمانشاه تروریست ها به اتومبیل حامل یک نماینده مجلس و مسوولان محلی حمله کردند و در نتیجه این حمله دو نفر به شهادت رسیدند.

پس از این حمله تروریستی بود که برخی رسانه ها از احتمال لغو سفر این هفته روحانی به کرمانشاه خبر دادند، شایعه ای که بلافاصله تکذیب شد و دیروز رییس جمهوری اسلامی ایران در میان استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه به این شهر سفر کرد.

اگرچه همان حضور روحانی در میان جمعیت استقبال کننده کافی بود تا پیام امنیت ایران به منطقه و جهان مخابره شود ولی رییس جمهوری به این هم بسنده نکرد و بعد از ظهر دیروز به میان مردم در طاق بستان رفت و آنجا به پیاده روی پرداخت.

دو روز پیش در همسایگی ایران، یک کشور درگیر کودتای خونین شد و 290 نفر کشته داد، روزانه اخباری از انفجار و اقدامات تروریستی در عراق، سوریه، افغانستان و گاه پاکستان به گوش می رسد، بحرین درگیر اختلافات شدید داخلی است و عربستان در باتلاق یک جنگ کودکانه (به تعبیر روحانی) گرفتار آمده، در این میان اما ایران از چنان امنیتی برخوردار است که رییس جمهوری اش پیاده به میان جمعیت می رود تا نه تنها خط بطلانی به شایعه ناامنی در کرمانشاه بکشد بلکه پیام آرامش ایران را به گوش منطقه و جهان برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز