"ایدز" مسعود رجوی را کُشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۳۴۴۴
ایدز مسعود رجوی را کُشت
منابع رسانه‌ای دلیل مرگ "مسعود رجوی" سرکرده گروهک تروریستی منافقین را ابتلا به بیماری ایدز عنوان کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مسعود رجوی که به دلیل بی‌بندوباری اخلاقی در محافل غربی فردی شناخته شده بود، به دلیل ابتلا به بیماری ایدز جان سپرد.

این گزارش حاکی است که پزشکان آمریکایی در دانشگاه جان هاپکینز 4 سال قبل متوجه ابتلای رجوی به بیماری ایدز شدند.

البته "ترکی فیصل" رئیس سازمان اطلاعات سعودی نخستین کسی بود که در جریان کنفرانس اخیر منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی پرده برداشت.

به گزارش برنا به نقل از العالم، بر اساس گزارش سازمان اطلاعات خارجی فرانسه، مسعود رجوی به ارتباط غیراخلاقی با زنان اعتیاد پیدا کرده بود و با بسیاری از زنان گروهک منافقین رابطه داشت.

گروهک تروریستی منافقین که در دوران رژیم بعث به صورت مستقیم از حمایت صدام دیکتاتور معدوم عراق و همچنین برخی کشورهای غربی و همپیمانان آنها برخوردار بود، به جنایتهای بسیاری علیه مردم ایران و عراق دست زده است.

نظر شما
نظرات
حی
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
حتما پس از انقلاب ایدئولویکش بت مریم خانم وقبل ازآن هم با فیروزه اشرف ، خیلی جهاد نکاح میکرده است لذا ایدزی شده است . شاید هم درفرانسه در محل اربابش ایدزی شده است.
حاج اسد البحرینی
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
خداوند انشاالله لعنتش نماید این منافق بزرگ را که هم بچه های مردم را از راه بدر کرد و برد در کشورهای دیگر اواره کرد . بعدش بزرگترین ضربه اش به خودشان
و ایران سازش با صدام ملعون بود که درجنگ با ایران ضربه ای بزرگ به ما زدند . ونیز الان دنباله گروه فوق دارد با دشمن ما یعنی سعودی های خائی همان کار صدام ملعون را انجام میدهند چون پول ندارند و تنها کسی پول به اینا میده عربها هستند. خداوند انشاالله اینا را هم لعنت بفرماید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز