معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت و مجلس باید باهم همکاری سازنده داشته باشند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۷:۵۷
کد خبر: ۴۳۴۰۵۸
دولت و مجلس باید باهم همکاری  سازنده داشته باشند
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همکاری بین دولت و مجلس می تواند به بهبود اوضاع کشور کمک کند،اگر سوال و تذکری مطرح می شود قطعا برای اصلاح امور است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهورر در حاشیه همایش معاونین اجتماعی و سیاسی استانداری های گفت : به همکاری با نمایندگان مجلس خوش بین هستم و اگر تذکر و یا سوالی را مطرح می کنند برای بهبود اوضاع کشور است. رئیس جمهور نیز بارها تاکید کرده اند که باید بین دولت و مجلس یک همکاری مثبت و سازنده وجود داشته باشد که مطمئن هستم بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: همواره همکاری این دو نهاد برای ما یک اصل بوده و به آینده امیدوار هستم.

وی افزود: نمایندگان مجلس به بنده محبت داشتند و قطعا در قرار گرفتن بنده در جایگاه معاونت پارلمانی رئیس جمهور نگاه مثبت‌تر و بیشتری خواهند داشت بنابراین آینده روابط این دو نهاد را روشن می‌بینم.

امیری تأکید کرد: همه دستگاه‌های کشور برای ارتقای نظام حرکت می‌کنند و مجلس و دولت نیز در این راستا با همدیگر هم نظرند چرا که اهدافشان مشترک است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره اصلاحیه لایحه بودجه 96 گفت: منابع کشور محدود است و دولت مجبور است که براساس منابع موجود بودجه را تنظیم کند بر این اساس لایحه باید واقعی بسته شود بنابراین ما نمی‌گوییم بودجه دستگاه‌ها باید براساس نیاز واقعی تنظیم شود و طبیعتا دستگاه‌های مختلف کشور از جمله لشکری و کشوری بیشترین نیازمند‌ها را خواهند داشت که باید بودجه بیشتری به آنان تعلق بگیرد.

امیری خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت موجود در منابع دولت مجبور است بودجه را به گونه‌ای ببندد که قابلیت اجرا داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان از جزئیات حذف بودجه در مجلس اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز