بازنشر/ جلودارزاده در گفت و گو با برنا:

برخورد با فیش‌های حقوقی مدیران، سیاسی شده است/ برخی می‌خواهند دولت را ناتوان نشان دهند

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۶:۴۳
کد خبر: ۴۳۵۳۴۲
برخورد با فیش‌های حقوقی مدیران، سیاسی شده است/ برخی می‌خواهند دولت را ناتوان نشان دهند
سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس دهم گفت: برخورد با فیش های حقوقی جنبه سیاسی پیدا کرده و برخی میخواهند دولت را ناتوان نشان دهند.

سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا درباره حقوقی برخی از مدیران و حواشی پیرامون آن گفت: دولت بر اساس اطلاعات و مدارکی که به دست آورده نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. خوشبختانه شخص رئیس جمهوری نیز خواهان بررسی به این موضوع هستند و به معاون اول خودشان نیز دستور پیگری دادند.

وی تاکید کرد: برای دولت بسیار مهم است که هزینه کمتری  دراین باره بپردازد و از آن مهم تر اجرا شدن عدالت در کشور است، اما رسیدگی به حقوق های نجومی نباید با انگیزه سیاسی و تسویه حساب های شخصی صورت بگیرد که در نهایت منجر به هتک حرمت افراد خواهد شد. همچنین اگر خلاف قانون در این راستا صورت گرفته، باید با تدبیر و تفکر حل شود نه با تصمیمات احساسی که قطعا تبعات زیان باری به همراه خواهد داشت.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه دولت در شرایطی نیست که مدیران خودش را از دست بدهد، گفت: مشکلات دولت یازدهم بسیار است و این موضوع نباید به چالشی برای آنها تبدیل شود.

جلودار زاده در پاسخ به این سوال که آیا مجلس باید به این جریان ورود کند یا خیر، اظهار داشت: هنوز مسئله به آن مرحله ای نرسیده که مجلس بخواهد به این موضوع ورود کند. به نظرمن، این جریان بیشتر جنبه سیاسی به خود گرفته و برخی ها تمایل دارند دولت را ناتوان و مدیرانش را سودجو نشان دهند.

وی یاد آور شد: بعضی از قوانین به مدیران اجازه برخی از رفتارها را می دهد که ما باید به فکر اصلاح آن قوانین باشیم و دولت را متهم نشان ندهیم.

این نماینده در پاسخ به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه هر هفته اتاق فکرهای علیه کابینه یازدهم تشکیل می شود، گفت: این گفته سخنگوی دولت بسیار درست است، نوع حملات و  هجمه های که علیه دولت صورت می گیرد نشان دهنده همبستگی میان مخالفین است.

وی در خاتمه گفت: شعار فراکسیون امید آرامش است که باید حفظ شود و اگر مشکلی بین نمایندگان و دولت و یا هر قشری از جامعه به وجود آید با گفتمان حل و فصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز