معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

موضوعیت بخشی به کشاورزی، اولویت برنامه های مشترک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷:۳۶
کد خبر: ۴۳۸۹۳۸
موضوعیت بخشی به کشاورزی، اولویت برنامه های مشترک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما
بخشنده:تبیبن و انعکاس چشم انداز های کشاورزی و غذا در جهان و ایران در رسانه ملی که حاصل مطالعات آینده پژوهانه است،می تواند نقش و کارکرد کشاورزی را برای افکار عمومی ملموس نماید

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: موضوعیت بخشی به کشاورزی کشور و کمک به تفاهم و توافق عمومی جامعه در هدایت کشاورزی علمی،پیشرفته و اقتصادی،اولویت برنامه های مشترک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر عبدالمهدی بخشنده در نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" که در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد، تاکید کرد: شورای کشاورزی باید راهبرد ارتباطی و اطلاع رسانی را با هدف فرصت سازی برای کشاورزی تعیین نماید.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که حمایت و پشتیبانی دولت ها بویژه در کشور های توسعه یافته از کشاورزی روند افزایشی دارد،اظهار داشت: تبیبن و انعکاس چشم انداز های کشاورزی و غذا در جهان و ایران در رسانه ملی که حاصل مطالعات آینده پژوهانه است،می تواند نقش و کارکرد کشاورزی را برای افکار عمومی ملموس نماید.

وی تاکید کرد: برنامه سازی برای ترغیب و تشویق جوانان به فعالیت های کشاورزی را از ضروریات برنامه های مشترک دو دستگاه است.

در نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" که با حضور با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما برگزار شد، مقرر گردید، جشنواره ملی تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی به صورت مشترک با رسانه ملی برگزار شود.

در این جلسه همچنین توافق شد، ظرفیت های اطلاع رسانی و فعالیت های آموزشی و ترویجی، توسعه و ظرفیت های خبری رسانه ملی در حوزه کشاورزی ارتقا یابد.

علاوه بر این، در نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" مقرر شد، پخش برنامه کشاورزی از طریق شبکه آموزش دوباره آغاز شود.

در نشست مشترک وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صدا و سیما در هشتم تیر ماه سال جاری،توافق شد برای پیشرفت همکاری ها، جلسات مشترکی با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شود.

وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای یه رئیس سازمان صدا و سیما،آقایان عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه ریزی و اقتصادی،زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی و شاهرخ رمشان نژاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی را به عنوان اعضای شورای کشاورزی رسانه ملی معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز