مهدی نادمی در گفت و گو با برنا:

رقابت عارف و روحانی جنگ روانی رقیب است/ تریبون‌های اصولگرایان به دنبال اختلاف در جبهه اصلاحات هستند

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۴:۵۰
کد خبر: ۴۳۹۴۲۰
رقابت عارف و روحانی جنگ روانی رقیب است/ تریبون‌های اصولگرایان به دنبال اختلاف در جبهه اصلاحات هستند
مهدی نادمی عضو شورای عالی سیاست گذرای اصلاح طلبان گفت: مطرح کردن نامزدی عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، جنگ روانی جبهه مقابل اصلاحات بوده و هدفشان تفرقه افکنی در این جناح است.

مهدی نادمی عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با برنا درباره  گمانه زنی هایی که این روزها در خصوص گزینه اصلاح طلبان در  انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح می شود، گفت: موضوع تصمیمات سیاسی جبهه اصلاحات در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاکنون در شورای مشورتی یا شورای عالی سیاست‌گذاری به بحث گذاشته نشده است، اما از بحثهای غیررسمی میتوان حدس زد با شروطی و مذاکراتی با دولت فعلی از ادامه کار آن حمایت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که محمدرضا عارف به عنوان رئیس این شورا چگونه رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: مشی سیاسی عارف جدا از جبهه اصلاحات نیست، وی به عنوان رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری  برخلاف خردجمعی کلیت اصلاح طلبان تصمیمی نخواهند گرفت.

نادمی درباره شایعه پردازی های که این روزها در فضای رسانه ای کشور شنیده می شود، عنوان کرد: موضوع رقابت محمدرضا عارف با رئیس جمهور وقت در سال ٩٦ نیز ساخته و پرداخته رسانه های اصولگراست که دنبال القای اختلاف و چند دستگی در جبهه اصلاحات هستند که البته توسط برخی رسانه های زرد نویس نیز دامن زده شد.

وی ادامه داد: طبیعی است که نسبت به عملکرد دولت در برخی از حوزه ها نقد وجود داشته باشد، اما  نباید آنها را  تعبیر به عبور از رئیس جمهوری فعلی تلقی گردد.

وی در پایان تاکید کرد: ذات اصلاح طلبی نقادی و تلاش در راستای بهبود و تغییر وضع موجود است و هرگونه مباحثی که منجر به این تغییرات شود، باید مورد استقبال قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز