سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:

آمریکا بدنبال اجرای تعهدات خود در برجام است

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۳۱۴
آمریکا بدنبال اجرای تعهدات خود در برجام است
جان کربی گفت: نیت آمریکا این است که همچنان به تعهدات خود در برجام عمل کند، چون ما معتقدیم که این تعهد می تواند تاثیری زیادی برای منطقه و دنیا داشته باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری خود درباره بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بی اعتمادی ایران به آمریکا، گفت: نیت ما این است که همچنان به تعهدات خود در برجام عمل کنیم، چون ما معتقدیم که می تواند تاثیری زیادی برای منطقه و دنیا داشته باشد، پس تمرکز وزیر امور خارجه روی انجام دادن این کار و اطمینان یافتن از این مسئله است و ما همچنان از آن تبعیت می کنیم و البته زیر نظر داریم که ایران همچنان به تعهدات خود عمل کند.

کربی مدعی شد: برجام هرگز به اعتماد ربطی ندارد بلکه به راستی آزمایی ربط دارد که هدف آن راستی آزمایی درباره پیروی آنها از برجام است.
 
کربی در ادامه افزود: من درباره هرگونه تغییر در برنامه های ایران برای حمایت از سوریه اطلاعی ندارم. آنها عضو این گروه هستند و ما انتظار داریم که آنها همچنان عضوی از گروه باقی بمانند و همچنان بخشی از گفتگو درباره سوریه باشند، اما این تصمیم یک تصمیم مستقلی است که آنها باید اتخاذ کنند. 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز