قائم مقام حزب اعتماد ملی:

گزینه اصلاح طلبان قطعا روحانی است

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۴۱۱۸۶
گزینه اصلاح طلبان قطعا روحانی است
منتجب نیا گفت: " با نگاهی به دست آوردهای مهم این دولت در عرصه بین المللی و همچنین آرامشی که در جامعه به جای فضای تنش و دعوا خود نمایی می کند، دلیل خوبی است تا از قطعی بودن هشت ساله شدن دولت روحانی حرف بزنیم.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شما از هر زاویه که به اتفاقات این سه سال گذشته نگاه کنید، به جز موفقیت چیز دیگری را نخواهید دید." رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی با طرح اظهارات بالا در گفت و گویی با خبرنگار  آستان به پرسش ها پاسخ می گوید:
 
*تنور انتخابات ریاست جمهوری در حال داغ شدن است. گویا جبهه اصلاحات هنوز نمی داند که با چه رویکردی در این اتفاق مهم شرکت خواهد کرد.
 
گروه های اصلاح طلبی متفق القولند که در سال 96 هم به مانند 92 از حسن روحانی به عنوان گزینه ای شایسته برای اداره امور کشور حمایت کنند. با نگاهی گذرا به کارنامه دولت یازدهم هم می توان به راحتی اینطور نتیجه گیری کرد که دولت فعلی به خوبی توانست کشور را از بحران خارج کند. شرح این شرایط مشخص می کند که دلیلی وجود ندارد تا ما بخواهیم از روحانی عبور کرده و به گزینه دیگری فکر کنیم. تاکید می کنم که بنای اصلاح طلبان این است تا با همه توان و پتانسیل پشت رییس دولت باشد تا انشاءالله بتوانیم انتخابات 96 را به سلامت و موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
*پس دلیل طرح شدن حرف و حدیث های این چند هفته اخیر چیست؟
 
طبیعی است که اصولگرایان نخواهند و نتوانند انسجام و اتحاد چهره های اصلاح طلب با طیف اعتدالیون را بر بتابند و دقیقا به همین دلیل، دست هر کاری می زنند تا میان ما تفرقه ایجاد کنند و همچنین شایعه پراکنی می کنند تا به زعم خود مردم را دلسرد کرده باشند. مهم اما این است که دولت کار خودش را به نحو احسن انجام می دهد و حتی رقیبان و مخالفان هم می دانند برنده انتخابات 95 قطعا حسن روحانی است.
 
*ظاهرا شانس زیادی برای تمدید دولت روحانی قایلید؟
 
این برداشت شخصی من نیست، با نگاهی به دست آوردهای مهم این دولت در عرصه بین المللی و همچنین آرامشی که در جامعه به جای فضای تنش و دعوا خود نمایی می کند، دلیل خوبی است تا از قطعی بودن هشت ساله شدن دولت روحانی حرف بزنیم. شما از هر زاویه که به اتفاقات این سه سال گذشته نگاه کنید، به جزء موفقیت چیز دیگری را نخواهید دید.
 
*البته سیاست معادله ای چند مجهول و غیر قابل پیش بینی است.
 
من هم حرف شما را قبوال دارم. با این حال بر این باورم که در سال 96 هیچ کس یاراییِ رقابت جدی با روحانی را نمی تواند داشته باشد و ایشان تا سال 1400 همچنان رییس جمهوری ایران خواهد ماند.
نظر شما