پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگار باید در تقابل با بوق‌های نظام سلطه آگاه‌سازی در جامعه انجام دهد

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۸:۵۷
کد خبر: ۴۴۲۰۸۷
خبرنگار باید در تقابل با بوق‌های نظام سلطه آگاه‌سازی در جامعه انجام دهد
حجت الاسلام علوی نوشت: امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه نمایند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند تا در تقابل با بوق های نظام سلطه آگاه سازی کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، پیام حجت الاسلام والمسملین سید محمد علوی وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام و رسم "خبرنگاری " همواره شایسته ی تقدیر و تشکر و "خبرنگار"، همیشه روشنی بخش جامعه است.

امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه نمایند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند تا در تقابل با بوق های نظام سلطه آگاه سازی نموده، جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد، شناسانده و تبیین نماییم.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه ی خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه ی اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را که وظیفه ی خطیر، دلسوزانه و متعهدانه ی عرصه ی خبررسانی را به دوش می کشند از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشید.                                         

  سید محمود علوی وزیر اطلاعات

نظر شما