معاون سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد:

امضای تفاهم نامه آموزشی بین سه شرکت هوایی

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۴۲۳۶۵
امضای تفاهم نامه آموزشی بین سه شرکت هوایی
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از امضای تفاهمنامه آموزشی فنی برای هواپیماهای مختلف بین سه شرکت هواپیمایی آتا، معراج و قشم ایر خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدجواد تقوایی اظهار داشت: به منظور گسترش همکاری های آموزشی بین شرکت های هواپیمایی آتا، معراج و قشم ایر، این تفاهمنامه به منظور استفاده از حداکثر امکانات و توانایی های آموزشی شرکت های یادشده برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در صنعت هوانوردی کشور امضا شده است.

وی افزود: شرکت آتا با توجه به این تفاهم نامه متعهد شده است آموزش های فنی مورد نیاز هواپیماهای MD و B737 بوئینگ با اختیار صدور گواهینامه از طریق سازمان هواپیمایی کشوری را در صورت درخواست شرکت های یاد شده انجام دهد.

تقوایی تصریح کرد: شرکت قشم ایر نیز با توجه به دریافت مجوز بخش(پارت) 141 و پارت 147 برای آموزش های فنی و عملیاتی برخی از هواپیماهای ایرباس و فوکر، مطابق با اختیارات صدور گواهینامه توسط سازمان هواپیمای کشوری متعهد شده است با برگزاری کلاس های آموزشی نیازهای فنی این شرکت ها را در زمینه هواپیماهای یاد شده فراهم آورد.

وی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی معراج نیز با توجه به دریافت مجوز پارت 141 و پارت 147 در خصوص آموزش فنی و عملیاتی هواپیمایی ایرباس A340 و A320 مطابق با اختیار صدور گواهینامه توسط سازمان هواپیمایی کشوری متعهد شده است در صورت درخواست شرکت های طرف تفاهم در برگزاری کلاس های گفته شده اقدام مقتضی عمل آورده و برگزاری نیازهای آموزشی مرتبط را تامین کند.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سه شرکت هوایی متعهد شده اند نیازهای آموزشی مربوط به ایرباس را از طریق شرکت معراج پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز