رئیس کمیته زنان حزب اراده ملت در گفت و گو با برنا:

کسانی‌که مردم را از دولت ناامید می‌کنند، فکر منافع خودشان هستند/ انتقادها علیه کابینه یازدهم جهت‌دار است

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۷:۵۳
کد خبر: ۴۴۳۰۵۵
کسانی‌که مردم را از دولت ناامید می‌کنند، فکر منافع خودشان هستند/ انتقادها علیه کابینه یازدهم جهت‌دار است
رئیس کمیته زنان حزب اراده ملت گفت: امروز کسانی که مردم را از دولت ناامید می کنند، فقط به فکر منافع خودشان هستند.

مرجان کاووسی رییس کمیته زنان حزب اراده ملت در گفت وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا؛ درباره ناامید کردن جامعه از دولت یازدهم که این روزها از سوی برخی جریان های سیاسی در حال شکل گیری است، گفت: نقد دولت از سوی مردم قابل قبول است، اما وقتی از سوی برخی از جریان های سیاسی هدفمند این عمل صورت می گیرد، باید شک کرد.

وی ادامه داد: کسانی که امروز سعی می کنند مردم را از دولت ناامید کنند به فکر منافع خودشان هستند، این افراد نمی دانند که با اعمالشان به کشور آسیب می زنند.

وی به انتخابات دهمین مجلس شورای اشاره کرد و گفت: در اسفند ماه مردم با رفتن به پای صندوق های رای حماسه خلق کردند و نشان دادند که با امید و اعتماد می توان تغییر ایجاد کرد.

کاووسی افزود: مردم اگر آثار حضورشان را نبینند، مطمئنا ناامید خواهند شد. زمزمه هایی که این روزها به گوش می رسد توسط برخی از جریان های سیاسی با اینکه چندان از عمر دولت نگذشته، می تواند طبعات زیادی به همراه داشته باشد.

ریس کمیته زنان حزب اراده ملت خاطر نشان کرد: مردم در سال های متمادی پشت نظام بوده اند. آنها جنگ، تحریم، روی کار آمدن دولت های نالایق و فساد مالی شدید برخی از آقایان را تحمل کردند و خم به ابرو هم نیاوردند و حالا درست نیست که آنها را ناامید کنیم .

وی در ادامه گفت: با نگاهی به منطقه در می یابیم که که ما دارای یک آرامش هستیم، زیرا دور تا دور ما جنگ و درگیری وجود دارد، اما ایران در امنیت کامل بوده که این نتیجه زحمات نظام است.

کاووسی اظهار داشت: مردم تازه به زندگی امیدوار شده اند و شور نشاط به جامعه بازگشته و صحیح نیست با این رفتارها دوباره یاس را برگردانیم و مردم را به انزوا بکشانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مردم جناح بندی های سیاسی اهمیت می دهند، گفت: امروزه مردم درگیر زندگی شده اند و بیشتر به فکر برطرف کردن نیازهای معیشتی خود هستند، زیرا در یک دوره شکاف طبقاتی میان اقشار جامعه زیاد شد و همین امر باعث گردید که دیگر به این مسائل کمتر بپردازند.

وی در پایان گفت: هنوزدر نخبگان سیاسی و کسانی که از نظر فکری آرایه های بیشتری دارند این موضوع اهمیت دارد، البته تجربه سال های انتخابات ما هم نشان داده که نتیجه از قبل قابل پیش بینی نیست.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز