شیرزاد:

تخریب رییس جمهوری تخریب مردم است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۶:۳۶
کد خبر: ۴۴۵۴۵۵
تخریب رییس جمهوری تخریب مردم است
نماینده ادوار مجلس با اشاره به تخریب هایی که این روزها علیه حسن روحانی انجام می شود،گفت: تخریب رییس جمهوری را مصداق مسلم تخریب مردم می دانم.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد شیرزاد در گفت و گو با آستان در همین خصوص ادامه داد: مشخص نیست با وجود کارنامه ای که دولت یازدهم از خود بر جای گذاشته اند، عده ای چرا نمی دانند که تخریب و سیاه نمایی هایشان جواب نمی دهد و مردم خودشان بهترین قضاوت کنندگان هستند. ای کاش آنها به جای این فرافکنی های بیهوده تصمیم بگیرند که در کنار دولت قرار بگیرند تا بلکه بتوانند در تحقق اهداف ملی سهم داشته باشند.
 
نماینده اصفهان در مجلس ششم ادامه داد: اینکه جریان های سیاسی عزم خود را برای پیروزی در هر انتخاباتی جزم کنند، امری کاملا طبیعی و به جا است. اما گروه های سیاسی این را بدانند که اگر منافع ملی را برای رسیدن به هدف سیاسی فدا کنند، با واکنشی شدید از سوی جامعه مواجه خواهند شد. 
 
وی بیان کرد: پس بهتر است تا کارشکنی هایشان را تمام کنند و با قوائد اصولی سیاسی به فکر توفیق انتخاباتی باشند. در اینصورت هم می توانند از وجهه خدمتگذاری خود به خوبی دفاع کنند و هم می توانند با ارامش بیشتری به فکر اجرای برنامه های انتخاباتی خود باشند و در صورت شکست احتمالی هم وجهه خود را همچنان حفظ کنند.
 
احمد شیرزاد در پایان گفت: سال انتخابات در کشورهایی که انتخابات حرف اول و آخر را می زند، سال مهمی است و همه باید مراقب باشند تا تحرکات انتخاباتی خدشه ای به مصلخت عمومی وارد نشود تا از این طریق آرامش عمومی که به قائده باید هدف نهایی همه باشد، به هدفی محقق شده تبدیل شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز