رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:

کلاس های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات شروع شده است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۷:۱۰
کد خبر: ۴۴۵۴۶۹
کلاس های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات شروع شده است
محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از هم‌اکنون کار آموزش عوامل اجرایی انتخابات شروع و برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ محمدحسین مقیمی در حاشیه معارفه معاون سیاسی جدید استانداری سمنان اظهار کرد: دولت یازدهم منشاء خدمات شایانی بوده که حفظ ارزش پول ملی یکی از مهمترین آن هاست؛ چیزی که در دولت قبل هر هفته ارزش کمتری پیدا می‌کرد.  لذا تحقق این مهم افتخاری بزرگ برای دولت دکتر روحانی است.

وی با بیان این‌که «شواهد و آمارها حکایت از این دارد که حرکت دولت رو به جلو است» افزود: در این شرایط سخت نیازمند تلاش همه مردم و مسئولان هستیم تا بتوانیم که به مطالبات مردم پاسخ بگوییم. دولت یازدهم کار خود را در شرایط ویژه و سختی آغاز و هم‌اینک ادامه می‌دهد. با وجود این‌که ارزش نفت در این دولت به پایین‌ترین میزان خود رسید و درآمدهای دولت را تحت شعاع قرار داد و از طرفی دولت یازدهم کشور را در شرایط سخت و با تورم بیش از 40 درصد و رشد اقتصادی منفی به دست گرفت اما همراهی‌های مردم، هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری سبب شد دولت در اداره کشور بسیار موفق عمل کند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «دولت تدبیر و امید سه سال از چاپ اسکناس جلوگیری کرد» افزود: دولت یازدهم با درایت کامل توانست ارزش پول ملی را حفظ کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به گزارش استاندار سمنان در خصوص امضای تفاهمنامه‌هایی به ارزش 1700 میلیارد تومان، گفت: جذب این سرمایه‌گذاری‌ها از برکات گشایش‌های ایجاد شده از سوی دولت یازدهم است و تنها محدود به سمنان نیست و در سراسر کشور شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌ها هستیم.

وی با اشاره به لزوم همراهی‌های قوای سه‌گانه، یادآور شد: انتظار می رود نمایندگان مردم با دولت همکاری بیشتری داشته باشند تا گام‌های بلندتری برداشته شود.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به در پیش بودن هفته دولت از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور خواست خدمات دولت را برای مردم بازگو کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخابات رئیس‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم تصریح کرد: از هم‌اکنون کار آموزش عوامل اجرایی انتخابات شروع و برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم برنامه‌ریزی شده است.

وی از مشارکت قریب یک میلیون نفر در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: همه این افراد باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ لذا برنامه‌های وزارت کشور براساس برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای احتمالی و شائبه‌هایی که در این بخش وجود دارد، اظهار کرد: کسانی که خود را کاندیدای ریاست بر قوه مجریه می‌کنند باید خود بیش از هر کس دیگری به اجرای قانون احترام بگذارند.

نامزدهای احتمالی رئیس‌جمهوری تبلیغات را برای زمان قانونی آن بگذارند

وی ادامه داد: البته تاکنون مشکل جدی در این بخش وجود نداشته است تنها شائبه‌هایی در سخنرانی برخی‌ چهره‌های سیاسی وجود داشته که انتظار می‌رود این افراد قانون را رعایت کنند و تبلیغات انتخاباتی را در همان زمان قانونی آن انجام دهند.

مقیمی با بیان این‌که «تبلیغات انتخاباتی باید در محدوده زمانی و قانونی آن انجام شود» ادامه داد: شورای نگهبان نیز فضای سیاسی را رصد و چنانچه افرادی در این زمینه برخلاف قانون عمل کنند، عملکرد آن‌ها در تایید صلاحیت آنان موثر خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب استاندار زنجان و این‌که آیا تغییرات دیگری در راه است نیز گفت: زمان معرفی استاندار زنجان نیز زمانی است که گزینه نهایی انتخاب شود و در همان زمان معرفی می‌شود.

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: ممکن است تغییرات محدودی نیز در استانداری‌ها انجام شود و البته این تغییرات محدود طبیعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز