فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران:

قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند/ پلیس با همکاری و همدلی مردم و سازمان‌های ذیربط معضل قاچاق کالا را از بین خواهد برد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۰:۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۴۵۷۶۹
قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند/ پلیس با همکاری و همدلی مردم و سازمان‌های ذیربط معضل قاچاق کالا را از بین خواهد برد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در شهرستان ملارد طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت، در راستای پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا درباره مبارزه با واردکنندگان کالاهای قاچاق، طی 24 ساعت گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان ملارد با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه نیسان وانت و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 98 کارتن قطعات کمپرسور گاز و لوازم سردخانه خارجی، 22 کارتن تجهیزات مخابراتی، 13 تن برنج، 2 هزار و 500 کیلوگرم عدس و ذرت و مقدار 100 کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف شد.

خانچرلی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 13 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند، متذکر شد: تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط معضل قاچاق کالا را از بین ببریم.

 

نظر شما