امیری تاکید کرد:

تحقق وعده‌های رئیس جمهوری در سی‌امین سفر استانی

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۴۶۱۱۳
تحقق وعده‌های رئیس جمهوری در سی‌امین سفر استانی
معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد: رئیس جمهوری به تمامی وعده‌هایی که به مردم کهگیلویه وبویراحمد در سخنرانی خود در یاسوج داد، عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در سالن پوریای ولی یاسوج با بیان این مطلب گفت:عمده درخواستهای مردم استان ازهیئت دولت در حوزه های اشتغال، تسهیلات بانکی، کمکهای مالی و تولید بود.

امیری درخواستهای مردم را از مطالبات بحق آنها برشمرد و افزود: این درخواستها اولویت بندی، بررسی و به تدریج به آنها رسیدگی و پاسخ داده می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری یکی از اولویتهای کاری دولت را تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیتها،  استعدادها و ثروتهای ملی کشور در جهت رشد و رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: افزایش رشد اقتصادی کشور از منفی 7 و هشت دهم درصد به مثبت 4 و 4 دهم در سه ماهه اول سال جاری نشان از این موضوع دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری رویکرد اخیر رسانه ملی بر پوشش و انعکاس برنامه ها، سفرهای استانی رئیس جمهور و تبیین خدمات دولت برای افکار عمومی کشور را مثبت ارزیابی کردو گفت: تعامل رسانه ملی با دولت در دوره تصدی گری رئیس جدید این سازمان مفید و ارزنده و امید است که این روند ادامه داشته باشد.

امیری راه اندازی سامانه 111 به همت دولت تدبیر و امید را در کشور حفظ شان و کرامت مردم ،تسهیل و دسترسی سریع برای انتقال خواسته ها و مطالبات خود از دولت دانست و افزود: ظرف یک ماه آینده تمامی این درخواست ها رسیدگی و پاسخ آنها از طریق سامانه 111 ، پیامک و یا از طریق دستگاههای اجرایی و اداری  استان به مردم داده خواهد شد.

 

نظر شما