بعیدی نژاد:

چقدرزود دلمان برای المپیک و مسابقات آن تنگ شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۱:۰۴
کد خبر: ۴۴۹۹۳۱
چقدرزود دلمان برای المپیک و مسابقات آن تنگ شد
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه نوشت: چقدرزود دلمان برای المپیک و مسابقات آن تنگ شد. روزها و شبهای زیبایی که دراوج هیجان و همراه قهرمانان ملی در عرصه مبارزات بی امان آنها برای رسیدن به قله های افتخار در کنار آنها بودیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

چقدرزود دلمان برای المپیک و مسابقات آن تنگ شد. روزها و شبهای زیبایی که دراوج هیجان و همراه قهرمانان ملی در عرصه مبارزات بی امان آنها برای رسیدن به قله های افتخار در کنار آنها بودیم. انگار که پیروزی آنها پیروزی ما و شکست آنها شکست ما بود.

با تمام وجود، احساسات ما و آنها به هم گره خورده بود. اشکها و لبخندهایی که تمامی نداشت و برای حس و درک این هیجان چه شبهای طولانی را دل نیمه های شب به انتظار می نشستیم. حال چند روزی بیش نیست که بازیهای المپیک به پایان رسیده است و قهرمانان بزرگی سکوهای افتخار را تصاحب کردند و با دلاوریهای خود ملتها را به تحسین واداشتند.

قهرمانان ملی سمبل کسانی هستند که برای کسب افتخار به نام ملت، از خود گذشته اند و رفاه و راحتی خود را قربانی این افتخار آفرینی کرده اند. قهرمانان جسارت، شجاعت و قدرت عبور از محدودیتهای دوران برای رسیدن به بالاترین قله های افتخار را در خود پرورش داده اند و  برای رسیدن به این قله چه سختی ها را که نباید تحمل کنند، تا جایی جسم آنها نیز توانایی و کشش تحمل اراده ی آنها را ندارد و لذا به انواع دردها مبتلا میشود. روح بزرگ قهرمانان بمراتب در جسم کوچک آنها در فشار و سختی است.

قهرمانان را می دیدیم که در اوج فشار و تلاش این مبارزات گاه از کناره گیری از مبارزات صحبت می کردند ولی شیرینی این افتخار آفرینی آنقدر زیاد است که بلافاصله بعد از پایان مسابقات چه وقتی پیروز می شدند و چه حتی وقتی شکست می خوردند بار دیگر عزم خود را جزم میکردند که بی درنگ خود را برای کارزاری دیگر آماده سازند. ما قهرمانان ملی خود را دوست داریم چون به ما قدرت مبارزه و شکوه افتخار آفرینی برای ملت را فرا می دهند و به ما این فرصت را میدهند که حس زیبای پیروزی و افتخار را درک کنیم.

هر جامعه ای به قهرمانان ملی خود می بالد. ملتها با قهرمانان خود زندگی می کنند و آنها را نماینده و الگوهایی ابدی برای تلاش، سختکوشی برای رسیدن به هدف، امید و موفقیت میدانند. بله درست است ما به این قهرمانان نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز