در هفته دولت؛

یک هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵:۵۶
کد خبر: ۴۵۰۲۰۹
یک هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح یک هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: برای تکمیل خدمات زیربنایی ۴۹۳ میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سعید غفوری در نشستی خبری با اشاره به افتتاح پروژه های مسکن مهر پردیس، گفت: چندی پیش ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ به افتتاح رسید و هفته آینده هم یک هزار و ۱۳۴ واحد از فاز ۳ به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه هفته آینده تمامی واحدهای افتتاح شده با خدمات روبنایی و زیربنایی تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: این واحدها در محله پردیسان قرار دارد، همچنین دو مجتمع تجاری و ۳ باب مدرسه هم افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه تعدادی واحد مسکن مهر در فازهای ۸، ۵ و ۹ هم در ماه های آینده به افتتاح می رسد، اظهارداشت: واحدهای باقی مانده در فاز ۱۱ پردیس، تا پایان سال تحویل داده می شود.

غفوری ادامه داد: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که همه واحدهای مسکن مهر را با خدمات زیربنایی و روبنایی به مردم واگذار کند، به همین دلیل برخی از واحدها که به اتمام رسیده به دلیل نداشتن خدمات زیربنایی تحویل داده نمی شود.

وی با بیان اینکه برآورد ما از رقم تکمیل خدمات زیربنایی برای امسال ۴۹۳ میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان را هزینه کرده ایم و برای تامین مابقی نیاز به حمایت سایر دستگاه ها داریم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه برای تکمیل خدمات روبنایی ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: به زودی  وارد فازهای ۵ و ۱ برای ساخت و تحویل می شویم. در فاز ۵ میزان ۵۷۰۰ واحد وجود دارد که پس از افتتاح فاز ۳ آن را شروع می کنیم.

غفوری با اشاره به اینکه راهکارهایی را برای بدحساب ها اندیشیده ایم، افزود: نمی توانیم ساخت واحدها را به دلیل اینکه عده ای آورده خود را نمی پردازند متوقف کنیم، بنابراین باید تدابیری باندیشیم و به زودی تصمیمات خود را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه فشارهایی را از سوی برخی افراد مبنی بر افزایش قیمت داریم، گفت: ما به طور قطع زیر بار این فشارها نمی رویم و قیمت نهایی طوری برآورد می شود که هم به نفع پیمانکار هم به نفع متقاضی باشد.

غفوری به انعقاد قرارداد مشارکتی با بانک مسکن به ارزش یک هزار میلیارد تومان برای ساخت مراکز تفریحی و تجاری اشاره کرد و گفت: این پروژه در راستای تکمیل خدمات روبنایی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس است.

 

 

 

نظر شما