سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به شیراز

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۸:۵۶
کد خبر: ۴۵۰۳۹۲
سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به شیراز
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور افتتاح مجتمع ایثار به شیراز سفر کرده است.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور پنجشنبه 4 شهریورهمزمان با سومین روز هفته دولت با حضور درگلزار شهدا شهر شیراز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و پس از آن در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار شهر شیراز حضور پیدا می کند.
 
دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر شیراز از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر است.

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع و زیر بنای 18 هزار و 500 متر مربع در دو بخش توانبخشی و اقامتی و فرهنگی ، ورزشی ساخته شده است.

این مجتمع توانبخشی 114 تخت خوابه با ظرفیت درمان و اقامت سالانه 40 هزار نفر، شامل مجموعه‌های فیزیوتراپی، آب درمانی و ارتز، پروتز  است که در بخش‌های فیزیوتراپی و آب درمانی ظرفیت خدمات رسانی به سالانه 280 هزار نفر را دارد و  همچنین دارای سالن‌های چند منظوره درمانی، سالن بدنسازی، سالن غذاخوری و 52 سوئیت اقامتی است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز