رحمانی فضلی:

مردم در انتخابات سال آینده بار دیگر عظمت خود را به دشمنان نشان می دهند

۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۹:۳۱
کد خبر: ۴۵۱۰۱۴
مردم در انتخابات سال آینده بار دیگر عظمت خود را به دشمنان نشان می دهند
وزیر کشور با اشاره برخی تحلیل ها مبنی بر تلاش دشمنان برای انتخابات سال آینده گفت: مردم در انتخابات سال 96 ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس بار دیگر عظمت خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی درجمع نمازگزاران سیاسی و عبادی نمازجمعه گرگان با اشاره به گذشت سه سال از عمر دولت تدبیر و امید افزود: سه چهار ماه قبل از انتخابات سال 92 هجمه فراوان دشمنان نظام را در حوزه های مختلف شاهد بودیم.

وی اظهارکرد: بحث تحریم ها و فشارهای اقتصادی آن ها را به این تحلیل رسانده بود که می توانند با فشار به ایران و سخت کردن شرایط اقتصادی یک تنش بزرگ سیاسی ایجاد کنند و می خواستند انتخابات را یک درگیری و تنش تبدیل کنند.

وزیرکشورتصریح کرد:مردم ایران با برگزاری یک انتخابات آرام و مناسب تمام نقشه های آنان را خنثی کردند و رهبر معظم انقلاب نیز آن زمان بر حضور پرشور و با شکوه مردم و حق الناس بودن رای مردم تاکید داشتند.

رحمانی فضلی افزود: اراده مردم در انتخابات سال 92 در انتخاب دکتر روحانی تجلی پیدا کرد.

وزیرکشورگفت: کشور درسال 92 درشرایطی بود که ما نمیتوانستیم نفت را صادر کنیم و ایران هراسی و ایجاد همگرایی و وحدت علیه ایران بوجود آورده بودند.

وی اظهارکرد: بعد از انتخابات سال 92 وقتی دشمنان دیدند چنین شرایطی حاکم شده است راهی جز مذاکره نداشتند؛ هیچ وقت در مذاکرات میزمذاکره را ترک نکردیم همواره آنان ترک کردند.

وزیرکشورگفت: هدایت گر اصلی مذاکرات رهبری بوده و هیچ کاری بدون اجازه ایشان انجام نگرفته است، به لطف خدا با همه فراز و فرودهایی که وجود داشت شر بزرگی را از در خانه ملت دور کردیم.

رحمانی فضلی افزود: هم اکنون حجم انبوه سفر سرمایه گذاران، آزادسازی نقل و انتقال پول، افزایش فروش نفت، از بین رفتن شرایط ایران هراسی و بهم خوردن اتحاد جهانی علیه ایران را شاهد هستیم.

وی در ادامه با تشریح شرایط حاکم برمنطقه گفت: در منطقه شاهد یک جنگ جهانی بزرگ در مقیاس منطقه ای هستیم.

رحمانی فضلی افزود: ایران با همه نابسامانی ها و ناپایداری ها، در شرایط امنیتی مناسبی قرار دارد و با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهوری در شرایط مطلوب و مناسب امنیتی قرار داریم.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت دولت این است که تحت امر رهبر معظم انقلاب کمک به مردم منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وزیرکشور گفت: امنیت امروز کشور را مدیون مردم می دانیم، مردم پایه اصلی امنیت پایدار هستند که با وحدت مسوولان را کمک می کنند.

رحمانی فضلی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: این انتخابات با آرامش و امنیت کامل برگزار شد و حتی یک قطع خون از دماغ کسی نیامد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است که اولویت اول قرار دارد.

وزیر کشور گفت: رهبر معطم انقلاب شخصا موضوع اقتصاد مقاومتی را سیاستگذاری و پیگیری می کنند. اراده دولت بعد از برجام در امور اقتصادی است و رییس جمهوری هر هفته در حوزه اقتصادی جلسه دارد.

رحمانی فضلی افزود: در حوزه اجتماعی رهبر معظم انقلاب سه جلسه با شورای اجتماعی کشور داشتند و حل این آسیب ها را به عنوان دغدغه مطرح کردند همه متعهد به حل این آسیب ها شدند و گزارش شورای اجتماعی کشور آبان ماه در محضر رهبر معظم انقلاب ارایه می شود.

وزیر کشور گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت و منابعی که دارد می تواند پرچمدار رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

رحمانی با بیان اینکه استانداران و نمایندگان دولت باید با تمام توان موضوع اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند، افزود: با توجه به انتخاب سه استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، براساس این تجربه رییس جمهوری دستور دادند هر استان یک وزیرمعین داشته باشد و مسایل استان را پیگیری کند.

رحمانی فضلی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی کمتر از جهاد نیست لذا مردم باید پای کار بیایند و این موضوع را اجرایی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز